anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Sommige internetpagina's openen niet helemaal correct,en sommige afbeeldingen zijn wit met een rood kruis. Ik draai windows xp home en heb inmiddels nis 2002 verwijderd,maar ook dat helpt niet. Moet ik de fout dan in internet explorer zoeken???? Ik heb al geprobeerd via conf.scherm software om deze te repareren,maar er staat geen internet explorer tussen!! Er staat internet explorer Q824145 tussen,maar als ik op wijzigen / verwijderen klik krijg ik de foutmelding : ongeldig INF bestand. Windows xp home instalatie ongeveer 1 week oud. Kan iemand mij een tip geven?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 ligt het niet gewoon aan de website zelf ? probeer eens op een andere pc dezelfde pagina te openen, geeft ie dan ook kruisjes ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 java misschien? extra>internetopties>geavanceerd> aanvinken bij VM Java Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Bedankt voor je reactie! Ik heb 2 pc,op de andere draait w98se. Hier opent die internetpagina bv:www.ivkcomputer.nl correct! Met in het midden 4 plaatjes boven en 3 eronder. Ook links enkele tekstvakjes. Op de w-xp zijn de bovenste 4 vakjes wit met rood kruis,de onderste 3 afbeeldingen zijn wel goed,en de tekstvlakjes links zijn gewoon leeg!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo Katrien, Bij optie's staat niets tussen van java!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B283807]Pictures Are Not Displayed on Web Sites in Internet Explorer[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo M@rk, Deze pagina heb ik ook al doorgespit,afbeeldingen weergeven is aangevinkt,alles van nis 2002 verwijderd ,ook de registersleutel is aanwezig???nog meer tips iemand?? Vroeger kon ik internet explorer repareren??? Weet wel nie of daar de fout zit,maar toch! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q318378]How to Reinstall or Repair Internet Explorer and Outlook Express in Windows XP[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo M@rc, Ik maak er uit op (mijn engels is niet zo best)dat het mogelijk is om internet explorer te repareren,maar dan moeten er in het register wijzigingen aan gebracht worden,dat durf ik echt niet aan met een engelse handleiding! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Wil je IE opnieuw installeren om het probleem op te lossen dan vrees ik dat je toch het register in moet.... Tenzij er een andere oplossing uit de bus komt.... Wat je kan doen is eerst een systeemherstelpunt aanmaken....en dan de wijzigingen in het register doorvoeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo M@rc, Is het volgens jou vrij zeker dat het aan internet explorer moet liggen of zijn er meerdere dingen mogelijk?? Wat me nog meer opvalt is dat bij het opstarten nis 2002 niet meteen doorstart,maar pas na ruim 1 min op enabled staat!(al 2 maal opnieuw geinstalleerd,niets verbeterd)Sinds herinstalatie met recovery cd's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 [url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/33e52197341bf25988256a9b007e63c2/8b2c15e3ae1d62b985256b79007f9839?OpenDocument]Dit[/url] al geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Nog wat [url=http://www.mvps.org/inetexplorer/answers.htm#jpg_gif]leesvoer[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Ik heb je eerste optie geprobeerd,niets verbeterd. De tweede pagina met leesvoer had ik ook al gevonden en mee gestoeid,maar geen resultaat.Intussen nis er toch maar weer opnieuw opgezet ivm de bescherming! In ieder geval alvast bedankt,we stoeien verder... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Hallo, Windows xp opnieuw geinstalleerd,werkt nu weer perfect,maar kon betreffende pagina nog niet juist openen zoals op de andere pc. Pagina kwam met een melding over Java.(waar dient die voor?) Moet ik deze appart installeren en heb je die echt nodig,of betreft het een fout in de betreffende pagina? Een en ander geprobeerd toen nis er nog niet op stond,dus daar ligt het niet aan! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 java virtual machine is een programma dat je nodig hebt om bepaalde onderdelen van websites mee te bekijken. Al heb je geen java virtual machine kan je deze onderdelen niet zien. om java virtual machine te downloaden moet je naar deze url gaan: http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp groetjes tom Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen