Ga naar inhoud

demon ADSL aansluiten als hoofdtelefooncontact type 3 is


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil bij iemand een doe het zelf pakket van Demon installeren. Alleen 1 probleem, deze persoon heeft een hoofdtelefooncontactdoos van het type 3. Oftewel een bedrijfsaansluiting. Hij heeft op het moment 2 telefoons en een analoge modem erop aangesloten. Deze zijn niet aan elkaar verbonden. Maar lopen ieder apart naar de hoofdcontactdoos toe. Als ik naar de hoofdcontactdoos kijk zie ik verschillende gekleurde draatjes, die achter een schroef weggeschroefd zijn en zo verbonden zijn met die contactdoos. Ik zie rode, oranje en blauwe draaitjes, welke kleur heeft welke betekenis? Het analoge modem is niet meer nodig, want er gaat nu geinternet worden met het zylex 650R modem (demon ADSL dus). Hoe kan ik de boel het beste aansluiten zodat internet optimaal werkt, en zodat zo min mogelijk werk kost? Dus hoe moet ik o.a. die splitter aansluiten etc? Heb al geprobeerd de splitter aan te sluiten op de telefoonkabel die naar het analoge modem loopt. Maar op die manier krijg ik het niet voor elkaar. Kan het zo ook? Of krijg ik zo dataverlies? groetjes, Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...