Ga naar inhoud

Wanneer komt IE7 uit ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:bf3ab173eb="windowsXP-PRO"]Nooit dus IE6 wordt niet meer dooronwikkeld Orienteer eens op mozilla. Die wordt per nieuwe versie beter en veiliger[/quote:bf3ab173eb] Kijk, dat is nou iemand met goede gedachten... Ik gebruik Mozilla al jaren en IE komt niet eens meer in mijn woordenboek voor. :) Ik vind Mozilla handiger bijvoorbeeld omdat hij de tekst aanvult als ie een website al kent (moet je trouwens nog wel even instellen), Ik vind het mooier en hij blockt Pop-Ups. Ofwel, ga gewoon Mozilla Downloaden op www.mozilla.org
Link naar reactie
[quote:9333b63214="Interficior"]trouwens: je moet de gewone Mozilla nemen en geen firebird [...] omdat dat gewoon een regelrechte kloon is van IE met een ander skinnetje.[/quote:9333b63214] Firebird een KLOON van IE? *schekld* *vloek* ***** Firebird is niets anders dan een gestripte versie van MOZILLA, die gewoon een slag sneller is. Dat tabbed browsing is overigens nog altijd afgekeken van [url=http://www.opera.com]Opera[/url]...
Link naar reactie
[quote:5b12dd2395="webspider"][quote:5b12dd2395="Interficior"]trouwens: je moet de gewone Mozilla nemen en geen firebird [...] omdat dat gewoon een regelrechte kloon is van IE met een ander skinnetje.[/quote:5b12dd2395] Firebird een KLOON van IE? *schekld* *vloek* ***** Firebird is niets anders dan een gestripte versie van MOZILLA, die gewoon een slag sneller is. Dat tabbed browsing is overigens nog altijd afgekeken van [url=http://www.opera.com]Opera[/url]...[/quote:5b12dd2395] En zo gestript dat ie gewoon op IE lijkt. ik bedoel, toen ik hem gebruikte, vond ik het nogal irri dat ik nergens kon vinden dat ik mijn getypte troep wilde laten aanvullen ipv zo'n balk naar beneden. dat searchbalkje rechts van de gewone webbalk is volgens mij wel gewoon afgekeken van IE
Link naar reactie
[quote:75464f5ad0="Interficior"]En zo gestript dat ie gewoon op IE lijkt. ik bedoel, toen ik hem gebruikte, vond ik het nogal irri dat ik nergens kon vinden dat ik mijn getypte troep wilde laten aanvullen ipv zo'n balk naar beneden. dat searchbalkje rechts van de gewone webbalk is volgens mij wel gewoon afgekeken van IE[/quote:75464f5ad0]Ik gebruik weliswaar Mozilla, omdat de dev-versies iets sneller gereleased worden (bugzilla etc.), maar Firebird is toch echt de browser waardoor veel mensen overgestapt zijn. 1, hij zit niet vol met _standaard_ dingen, zoals een mailprogramma, chatprogramma, composer etc. Daarom is de browser ook een stuk sneller, met name merkbaar op tragere pc's. [i:75464f5ad0]Terug naar IE[/i:75464f5ad0] Die kleine update waar Gerben het over heeft houdt in dat IE gaat zeuren over elk Flashfilmpje, nee, elke Multimedia bestand in een document en gaat je daar door middel van leuke alerts op attent maken. Sitebouwers kunnen wel het een en ander doen om dat te omzeilen, maar dat zullen alleen de grote sites zijn uiteraard. IE7 is m.i. een fabeltje en zal er nooit op zo'n manier komen. Waarschijnlijk probeer MS met een of andere slimme truck alles naar zich toe te trekken door IE en Longhorn zo te integreren dat je dat ding zoiezo al heel sterk nodig hebt (niet alleen voor de verkenner...) en dat het begrip web browser een gehele andere betekenis krijgt.
Link naar reactie
Ik zelf gebruik ook de 'gewone' Mozilla, maarFirebird zal de toekomstige Mozilla worden. Van http://texturizer.net/firebird/faq.html#future [quote:7513e325c6] [b:7513e325c6]What's happening with the Mozilla Firebird development?[/b:7513e325c6] Mozilla Firebird will be used as the default browser in Mozilla. The current Mozilla suite will be replaced by stand-alone applications. [/quote:7513e325c6]
Link naar reactie
Leuk, een 'kies je browser'- topic! Voor de mensen die erg aan IE gehecht zijn: [url=http://www.myie2.com/]MyIE2[/url]. Heeft gecko-engine (mozilla dus, weliswaar expirimenteel) en IE engine (InternetExplorer dus). Misschien ook handig voor de webdevelopers onder ons? Heb je maar 3 (of 4, ligt aan hoeverre je wilt testen) browsers nodig,scheelt weer ruimte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...