Ga naar inhoud

RPC


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren windows XP op mijn PC gïnstaleerd. Als goed gegaan, maar wanneer ik naar internet wil surfen, krijg ik deze melding "Het systeem wordt afgesloten. Sla al het werk op en meld u af. Niet -opgeslag wijzigingen gaan verloren. Het Systeem wordt door NT Authority Systeem afgesloten/ Bericht: Windows moet opnieuw starten omdat Remote Procedure Call (RPC). Service onverwacht is gesopt" en gaat echter de computer na 60 seconden vanzelf opnieuw starten. Ik heb ADSL modem aangesloten. Wanner ik ADSL moden verwijderde, had ik geen probleem. Deze ADSL moden werkte goed met windows Me. Weet iemand misschien een oplossing voor? Met vriendelijke groet
Link naar reactie
Dan is de blaster nog niet weg. Probeer eens met een andere pc (indien tot je beschikking) een firewall als [url=www.zonelabs.com]zone alarm[/url] (gratis) te downloaden en die op de geïnfecteerde pc te installeren. Vervolgens nogmaals de blaster-remover draaien. Daarna updaten en het moet weer goed zijn. Overigens, had je wel system restore uitgeschakeld? Anders zit-ie daar nog in! Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...