Ga naar inhoud

Ruzie met Java Opera geeft er de brui aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik op veel sites het probleem dat ik in Opera de foutmelding krijg Java vm has aborted. Vervolgens begint XP te vragen of ik misschien een foutrapport wil versturen. Als ik op OK klik in de meldinding van opera, sluit opera zich af. IE6 heeft ook problemen met die sites, die sluit zich af zonder verdere mededelingen.:evil: Java opnieuw gedownload, maar dat helpt niet Het is vooral storend omdat ik m'n eigen sites niet eens meer kan bekijken. Systeem winXP-prof Java versie: j2re1.4.1_03 Opera versie 7.11
Link naar reactie
Helaas, het leek een weekje goed, maar het oude probleem bestaat nog steeds. :evil: Er zijn 2 sites waar ik het nu weer heb gehad. www.Map24.nl bij het berekenen van een route en bij de www.hema.nl als ik naar de fotoservice ga. Lijken me toch vrij standaard pagina's, dus ik kan me haast niet voorstellen dat het in die pagina zit.
Link naar reactie
Na een weekje klooien en uitproberen nog een aanvulling op het probleem, misschien dat iemand dan nog een oplossing weet. Als de fout is opgetreden staat er op m'n pc een logfile. Kan iemand hier uithalen wat er mis gaat. Uit de tekst krijg ik het gevoel dat het een rechtenkwestie is, maar dat is vreemd. Ik zit als administrator op winXP prof. Tekst uit het log:[i:77e0ebe0ac] An unexpected exception has been detected in native code outside the VM. Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) occurred at PC=0x7C93784 Function=Java_sun_awt_font_NativeFontWrapper_registerFonts+0x14C0 Library=C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_01\bin\fontmanager.dll Current Java thread: at sun.awt.font.NativeFontWrapper.registerFonts(Native Method) - locked <0x141b4068> (a java.lang.Class) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment.addPathFonts(Unknown Source) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment.registerFonts(Unknown Source) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment.access$200(Unknown Source) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment$2.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment.loadFonts(Unknown Source) - locked <0x10505670> (a sun.awt.Win32GraphicsEnvironment) at sun.java2d.SunGraphicsEnvironment.mapFontName(Unknown Source) at java.awt.Font.initializeFont(Unknown Source) at java.awt.Font.<init>(Unknown Source) at com.opera.PluginPanel.newPanel(PluginPanel.java:550)[/i:77e0ebe0ac]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...