Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met de provider DEMON internet service


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje een abbonement gehad bij kabelfoon maar op de lange duur wordt dit een beetje duur daarom zijn we van plan om over te stappen naar het basis adsl abbonement van DEMON internet services (www.demon.nl) Heeft iemand ervaring met deze provider (goede of slechte) Het gaar om een abbonnement van €19.95 per maand. Klopt het ook dat deze services zo werkt dat je geen extra kosten aan KPN hebt? Graag advies of mogelijke andere goede providers binnen dit prijs gebied. [b:f3a27ec850] Met vriendelijke groet Pim van der Kleijn[/b:f3a27ec850] :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Link naar reactie
[quote:2201a26552="vdkleijn"]Klopt het ook dat deze services zo werkt dat je geen extra kosten aan KPN hebt?[/quote:2201a26552] Demon gaat niet via KPN, maar via BBned. Dus je betaalt inderdaad niks aan KPN, maar waarschijnlijk zal je via Demon een gedeelte aan BBned en een gedeelte aan Demon moeten betalen. Ik weet niet wat je precies bedoelt met extra kosten, maar ik neem even als voorbeeld Planet Internet ADSL Standaard. Die kost 34,90 euro per maand. Je betaalt 14,95 aan Planet Internet en 19.95 aan KPN. Het zijn dus geen extra kosten, maar het zit gewoon inbegrepen in de abonnementskosten. Zoiets soortgelijks zal het dus ook wel bij Demon zijn, maar dan aan BBned ipv KPN...
Link naar reactie
Ik heb zelf een abo bij demon en ben er zelf erg tevreden mee. Feitelijk kun je het zelfs blind aanschaffen. Ik heb maar 1 probleem er mee gehad. Dat waren de 502-meldingen bij de nieuwsserver. Maar die gaan na een minuut of 3 altijd weg. 8) :P Demon is gewoon de best!! :D :roll: Oh ja.. Ik ben geen medewerker van demon zelf!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...