anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ik heb een tijdje een abbonement gehad bij kabelfoon maar op de lange duur wordt dit een beetje duur daarom zijn we van plan om over te stappen naar het basis adsl abbonement van DEMON internet services (www.demon.nl) Heeft iemand ervaring met deze provider (goede of slechte) Het gaar om een abbonnement van €19.95 per maand. Klopt het ook dat deze services zo werkt dat je geen extra kosten aan KPN hebt? Graag advies of mogelijke andere goede providers binnen dit prijs gebied. [b:f3a27ec850] Met vriendelijke groet Pim van der Kleijn[/b:f3a27ec850] :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ik heb al heel wat goeds gehoord over Demon. Maar dan vooral over de snelste verbindingen. (2Mbit enzo, verder weet ik niet hoe het zit.) Kgebruik zelf Zon-lite (30 euro in de maand) ben dr erg tevreden over (ze hebben er pas 1x uit gelegen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 [quote:2201a26552="vdkleijn"]Klopt het ook dat deze services zo werkt dat je geen extra kosten aan KPN hebt?[/quote:2201a26552] Demon gaat niet via KPN, maar via BBned. Dus je betaalt inderdaad niks aan KPN, maar waarschijnlijk zal je via Demon een gedeelte aan BBned en een gedeelte aan Demon moeten betalen. Ik weet niet wat je precies bedoelt met extra kosten, maar ik neem even als voorbeeld Planet Internet ADSL Standaard. Die kost 34,90 euro per maand. Je betaalt 14,95 aan Planet Internet en 19.95 aan KPN. Het zijn dus geen extra kosten, maar het zit gewoon inbegrepen in de abonnementskosten. Zoiets soortgelijks zal het dus ook wel bij Demon zijn, maar dan aan BBned ipv KPN... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Klopt als een zwerende vinger wat Capone zegt, echter naast BBned is er ook BabyXL. Maar wil je alles weten kan je het beste de FAQ van Demon even opzoeken op https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html Daar worden veel vragen beantwoord, iig de jouwe! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Ik heb zelf een abo bij demon en ben er zelf erg tevreden mee. Feitelijk kun je het zelfs blind aanschaffen. Ik heb maar 1 probleem er mee gehad. Dat waren de 502-meldingen bij de nieuwsserver. Maar die gaan na een minuut of 3 altijd weg. 8) :P Demon is gewoon de best!! :D :roll: Oh ja.. Ik ben geen medewerker van demon zelf!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen