Ga naar inhoud

Idee voor nieuwe Site


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:7817585897="XBL"]Ik ben van plan om samen met een vriend van me een site op te zetten, alleen hebben we geen idee waarover.[/quote:7817585897]Wat een prachtige zin... Ik begrijp dat je graag ervaring op zou doen met het maken van websites? Ik kan me anders niet voorstellen waarom je anders aan een willekeurige website zou gaan beginnen. Maak er een over jullie hobbies, daar kun je meestal eindeloos over uitweiden.
Link naar reactie
Nee, het is de bedoeling dat het een site wordt die zoveel bezoekers trekt, dat het nuttig is om er advertenties op te zetten, zodat we extra verdienen. Dat is ons ultime plan. Niet dat we dat dus in een maand of zelfs een jaar denken te berijken, maar het is wel de bedoeling dat het groots wordt. Echter... wat voor een soort informatie moet daarop? Iets in de trant van hotscripts hebben we zitten denken... maar we vragen ons nu dus af, wat is nuttig. Jochem
Link naar reactie
Eindelijk eens een duidelijke vraag. Nou, ik heb wel een idee: de site moet te bezoeken zijn via de nieuwste generatie mobiele telefoons, een jeugdig publiek trekken (niet te moeilijk maken, dus), veel geld en glitter 8) uitstralen (geef ze het idee dat ze ergens snel rijk mee kunnen worden) en dan is een beetje sex :oops: er doorheen natuurlijk ook nooit weg (dat houdt de belangstelling gaande). Kortom, met Endemol als site-sponsor moet je een eind kunnen komen. Alleen vervelend dat Balkenende cs het niet leuk vinden dat mensen gaan gokken via de mobiel, anders was je er helemaal :cry:
Link naar reactie
Wat een idee. Ik ben echter bang dat je 3 jaar te laat bent met je lumineuze idee. Zoals je zelf ook wel weet zijn de hoogtijdagen van de e-Commerce al lang geweest. Of jouw idee/site moet tussen die 856.234.956.001 andere sites echt opvallen. Enige kans dat je maakt is om juist dit in perspectief te zetten, maar ik wens je veel succes.
Link naar reactie
[quote:d77ee95a8f="XBL"]Hm... nieuwe mod?[/quote:d77ee95a8f] Sinds enige maanden nieuwe redacteur [quote:d77ee95a8f="XBL"] Anyhow... do niet zo sarcastisch, please, want dit is serieus. [/quote:d77ee95a8f] Ik doe sarcastisch, want dit is niet serieus. Iemand vraagt om een idee om geld te verdienen op het net. Als men dat wist deed men het al, dus ik neem dit allesbehalve serieus.
Link naar reactie
Hey... die is slim! Serieus... goed idee, bestaat nog niet ;-), ik ga eens kijken of je ergens anders die vertragingen kan vinden. Anders zal ik een huge netwerk moeten opbouwen, met de mogelijkheid om mensen te laten submitten en mensen te laten bellen. Hm... goeie :D... ga m'n gedachtes er eens overheen laten gaan. Overigens is dit niet illegaal, ik indexeer immers alleen de vertragingen > kan je ook meteen zien hoe erg het met de NS is gesteld. Hard stikke bedankt, super idee. Jochem
Link naar reactie
Laat je je niet erg gemakkelijk in de maling nemen? :roll:[quote:619cbe79dc="XBL"]Hey... die is slim! Serieus... goed idee, bestaat nog niet ;-) Jochem[/quote:619cbe79dc]Wat staat er dan op [url=http://www.ovr.nl/]9292ov.nl reisinformatie van deur-tot-deur[/url] onder het hoofdje [b:619cbe79dc]Vertragingen[/b:619cbe79dc] en [url=http://teletekst.nos.nl/gif/751-01.html]NOS Teletekst, Pagina: 751[/url]? :lol:
Link naar reactie
[quote:c45d79295d="Kjiratsiekoedel"]een site waarop alle vertragingen die langer dan een half uur duurden komen te staan. Dan kunnen alle OV-jaarkaart/studentenkaart houders iedere keer geld terugvragen (of bestaat dit al/is het illegaal?)[/quote:c45d79295d] Dit idee is al een keer uitgevoerd, maar de makers hebben de site toen zeer terecht weer verwijderd omdat ze beseften dat er teveel misbruik van zou worden gemaakt. Terecht, want de regeling van geld terug bij te laat is bedoeld voor gedupeerde reizigers, reizigers dus die daadwerkelijk in die trein zaten. Met een dergelijke site gaan mensen frauderen waardoor wordt de NS alleen maar met hogere kosten en de kaartjes alleen nog maar duurder worden.
Link naar reactie
Hm, ja, dat hadden wij ook wel door. Alleen is het wel weer zo, dat de NS dan tenminste een reden heeft om goed te rijden. Dat is ons streef doel: het verzamelen van gegevens, om die onder de neus van de NS te douwen en zeggen: "Jullie rijden klote, doe er wat aan". En dat men gaat frauderen, is *eigenlijk* alleen maar beter, immers, dan heb je iets om de NS tenminste goed te laten werken. Alleen moeten wij dan veel tijd in de disclaimer steken, anders worden we nog aangeklaagd voor aanzetten tot fraude ;) 8). Jochem
Link naar reactie
[quote:189c9cd074="XBL"]Hm, ja, dat hadden wij ook wel door. Alleen is het wel weer zo, dat de NS dan tenminste een reden heeft om goed te rijden. Dat is ons streef doel: het verzamelen van gegevens, om die onder de neus van de NS te douwen en zeggen: "Jullie rijden klote, doe er wat aan". [/quote:189c9cd074] Volgens mij doet de reizigersbelangenvereniging Rover dat ook al hoor. [quote:189c9cd074="XBL"] En dat men gaat frauderen, is *eigenlijk* alleen maar beter, immers, dan heb je iets om de NS tenminste goed te laten werken. [/quote:189c9cd074] Onzin, fraude is gewoon diefstal. Mensen die die regeling misbruiken doen dat niet om de kwaliteit van de NS te verbeteren maar puur om zelf enkele euro's rijker te worden. Of wou je soms zeggen dat de bouwondernemers ook alleen maar fraudeerden om de overheid efficienter te laten werken?
Link naar reactie
[quote:c7fce9a041="XBL"]Dat beweer ik niet, ik beweer dat het oplevert dat NS beter zal moeten presteren, of dit verbieden. Dit moet dan via juridische wegen. [/quote:c7fce9a041] Dat beter presteren moeten ze al van de overheid, die heeft niet voor niets een prestatiecontract afgesloten met de NS. Bovendien: je roept zelf aan het begin van dit topic dat je een idee zoekt voor een website die veel bezoekers trekt. Beetje krom dat je nu plotseling ideologisch uit de hoek komt. Zeg dan gewoon dat het je geen reet boeit waarom mensen naar de website komen, als het maar bezoekers trekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...