Ga naar inhoud

Pdf files (Acrobat), Word files


anoniem

Aanbevolen berichten

IE5.5 heeft bij mij grote moeite (ruzie) met downloaden van .pdf en .doc files. Bij openen van .doc files binnen een Explorer venster klapt IE eruit met foutmelding. In het ergste geval "blauw scherm". Openen van .pdf files lijkt aardig goed te gaan, maar er blijven .tmp files (van formaat) achter en bovendien wordt "Acrord32" niet afgesloten.... In de meeste gevallen kies ik in bovenstaande gevallen maat voor de rechter muisknop ("Opslaan als....") om 'm rechtstreeks binnen te halen en niet te openen binnen een IE venster... Iemand een idee m.b.t. oorzaken/oplossingen? Groet, Ton
Link naar reactie
Hoi Ben, Bij .pdf files: geen foutmelding, alleen irritant dat "Acrord32" niet afgesloten wordt en (dus) ook de bijbehorende .tmp files blijven bestaan. Dit is dus "handwerk"...... Bij .doc files: ik heb helaas net "faultlog.txt" verwijderd, maar iets in de geest van IExplore heeft een fout veroorzaakt bla, bla aangevuld met geheugenadres verwijzingen. (1 v.d. fouten die je het meest op PC's tegenkomt!) Meestal wordt IE afgesloten en kan hierna weer worden gestart. In een enkel geval resulteert e.e.a. in een "blauw scherm", iets wat ik overigens verder (gelukkig) tegen kom.... In beide gevallen klik ik tegenwoordig (om problemen te voorkomen) niet links, maar rechts en kies ervoor om 'm op te slaan, maar 't moet natuurlijk anders kunnen. Ik beschik helaas ook niet over een IE reparatietooltje en kom via de knowledgebase van MS niet verder dan het feit dat, indien het tooltje niet aanwezig is, er niets anders opzit dan een herinstall. Lijkt me toch stug! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...