anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Delen Geplaatst: 3 november 2003 IE5.5 heeft bij mij grote moeite (ruzie) met downloaden van .pdf en .doc files. Bij openen van .doc files binnen een Explorer venster klapt IE eruit met foutmelding. In het ergste geval "blauw scherm". Openen van .pdf files lijkt aardig goed te gaan, maar er blijven .tmp files (van formaat) achter en bovendien wordt "Acrord32" niet afgesloten.... In de meeste gevallen kies ik in bovenstaande gevallen maat voor de rechter muisknop ("Opslaan als....") om 'm rechtstreeks binnen te halen en niet te openen binnen een IE venster... Iemand een idee m.b.t. oorzaken/oplossingen? Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 Hoe luidt de foutmelding precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Hoi Ben, Bij .pdf files: geen foutmelding, alleen irritant dat "Acrord32" niet afgesloten wordt en (dus) ook de bijbehorende .tmp files blijven bestaan. Dit is dus "handwerk"...... Bij .doc files: ik heb helaas net "faultlog.txt" verwijderd, maar iets in de geest van IExplore heeft een fout veroorzaakt bla, bla aangevuld met geheugenadres verwijzingen. (1 v.d. fouten die je het meest op PC's tegenkomt!) Meestal wordt IE afgesloten en kan hierna weer worden gestart. In een enkel geval resulteert e.e.a. in een "blauw scherm", iets wat ik overigens verder (gelukkig) tegen kom.... In beide gevallen klik ik tegenwoordig (om problemen te voorkomen) niet links, maar rechts en kies ervoor om 'm op te slaan, maar 't moet natuurlijk anders kunnen. Ik beschik helaas ook niet over een IE reparatietooltje en kom via de knowledgebase van MS niet verder dan het feit dat, indien het tooltje niet aanwezig is, er niets anders opzit dan een herinstall. Lijkt me toch stug! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Herinstalleer in ieder geval Acrobat Reader eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Ik was toch al van plan om de laatste versie (5 dacht ik?) eens op te halen. Mogelijk komt 't dan vanzelf op z'n pootjes terecht! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 [quote:757c54aa70="lion"]Ik was toch al van plan om de laatste versie (5 dacht ik?) eens op te halen. Mogelijk komt 't dan vanzelf op z'n pootjes terecht! Groet, Ton[/quote:757c54aa70] onlangs opgehaald versie 6.0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Ach, je loopt altijd achter de feiten aan..... Maar: ik ben niet altijd superenthousiast om per definitie de laatste versie te hebben. Ik heb nu 4, 5 is goed genoeg.... Groet, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen