Ga naar inhoud

Automatisch downloaden naar tijdelijke map


anoniem

Aanbevolen berichten

Misschien een simpele vraag, maar als ik ZIP bestanden wil downloaden worden ze automatisch naar de tijdelijke map gedownload en daarna gelijk geopend. Ik denk dat ik per ongeluk een keer het vinkje bij "Altijd waarschuwen alvorens bestanden van dit type te openen" heb weggehaald, maar ik weet niet hoe ik dit weer terug kan veranderen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie, ik had deze oplossing zelf al bedacht, maar de optie "Confirm Open After Download" is bij mij niet aanwezig, zo blijkt. Het probleem heb ik echter op kunnen lossen, ik gebruikte eerst alleen Winrar, dus ik heb Winzip geinstalleerd, en Zip bestanden door winzip laten openen, en dat werkte wel. Daarna heb ik Zip bestanden weer aan Winrar gekoppeld en dat werkte ook weer. Het is een beetje omslachtig maar goed. in ieder geval bedankt, groetjes Marcel.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote:0ba304514f="massie"]Bedankt voor je reactie, ik had deze oplossing zelf al bedacht, maar de optie "Confirm Open After Download" is bij mij niet aanwezig, zo blijkt. Het probleem heb ik echter op kunnen lossen, ik gebruikte eerst alleen Winrar, dus ik heb Winzip geinstalleerd, en Zip bestanden door winzip laten openen, en dat werkte wel. Daarna heb ik Zip bestanden weer aan Winrar gekoppeld en dat werkte ook weer. Het is een beetje omslachtig maar goed. in ieder geval bedankt, groetjes Marcel.[/quote:0ba304514f] die heb ik ook niet. is er geen normale oplossing voor dit. er moet in register ergens een sleutel zijn die op 1 ipv 0 staat (of andersom)
Link naar reactie
[quote:9544f4f064="Vunce"]In XP: Extra --> Mapopties --> Bestandstypen Zoek hier naar [b:9544f4f064]Winzip File[/b:9544f4f064] en klik op [b:9544f4f064]Geavanceerd[/b:9544f4f064]. Haal vervolgens het vinkje bij [b:9544f4f064]Openen na downloaden bevestigen[/b:9544f4f064] weg.[/quote:9544f4f064] dit klopt niet, er is geen geavanceerd. Er is wel een wijzig(zoals M$ site zegt) maar hier kun je alleen het programma kiezen om het mee te openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...