Ga naar inhoud

Internet-opties


anoniem

Aanbevolen berichten

Na heel veel ellende is het me eindelijk gelukt om de ongewenste startpagina in IE 6.0.2800 van “Startportal” van mijn computer te verwijderen. Kwalijk eigenlijk dat anderen dat zomaar ongevraagd kunnen doen. Maar het is niet anders.Is er overigens iemand die weet welke “boef” dat doet? Gezien het keurige uiterlijk van het startportal lijkt het me niet een of andere hacker, maar een bedrijf. Maar ter zake. Na de problemen weigert in Internet Explorer het menu: Extra * Internet-opties * dienst en geeft de melding: “Beperkingen. De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder op.” Dat laatste werkt dus niet, ik heb alle rechten op mijn computer. In het configuratie menu werkt het overigens wel. Is er een “slimmerd” die me de oplossing kan geven?
Link naar reactie
Ik heb in het afgelopen uurtje heel wat geleerd. Helaas is het probleempje niet opgelost. Poledit heet in Win XP Groepsbeleid en is te configuren in: Start-Uitvoeren- "gpedit" Ik kwam daar terecht bij: Menu Extra: de menu optie Internet-opties...uitschakelen. Deze was niet geconfigureerd en dus niet uitgeschakeld. Helaas is het daarmee dus niet te wijzigen. :-? STOP. Ik heb de optie nu op "uitschakelen: gezet en de zaak is gepiept. Hulde voor de tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...