Ga naar inhoud

Weren van VobSub-gebruikers.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben de gelukkige bezitter van een populaire, Nederlandstalige website. Minder blij ben ik met het programma VobSub dat mijn logfiles met grote aantallen 404-errors verziekt. Dat ziet er ongeveer zo uit: 000.000-000-00.adsl.skynet.be - - [14/Oct/2003:20:54:11 +0200] "GET /sounds/belletje.srt HTTP/1.1" 404 2443 "-" "vobsub" Elk (!) afzonderlijk geluidsbestand om mijn server (Linux/Apache) levert tientallen (!) 404's op. Ik begin er zo langzamerhand flink van te balen. Wie weet hoe ik deze software (of desnoods: deze gebruikers) van mijn site kan weren? Via een regel in de .htaccess wellicht? Thanks! Groet, C.
Link naar reactie
Het enige wat je kunt bereiken is dat je de 404 not founds met 403 forbiddens vervangt (door te bannen)... hier schiet je dus ook niet zo veel mee op... Wat is er trouwens mis met 404's in je logs? Je hebt je logs afaik alleen nodig als er iets fout gaat en dan kun je die 404's er makkelijk uitfilteren. (of als je stats wilt genereren, maar dan gaat het ook goed)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...