Ga naar inhoud

Internet problemen op laptop


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan me een advies of tip geven wat is namelijk het probleem: Ikzelf ben in het bezit van een stand alone computer met AMD processor en een ADSL ethernet modem en Sitecom ethernet kaart wat overigens op deze computer perfect werkt. Mijn zoon die een laptop heeft met Intel processor met een Realtek ethernet kaart had ook graag op het net gewild en zo gezegd zo gedaan de software geinstallerd wat allemaal goed ging. Toen begon de ellende pas echt op het internet ingelogd ging ook nog goed een na poosje ingelogd te zijn geweest kreeg ik geen venster meer geopend en kreeg ieders keer kan pagina niet vinden en er brandde ook maar één monitortje en was het afgelopen. Uitgelogd en opnieuw ingelogd zelfde probleem diagnose programmaatje dat op cd stond gedraaid en alles bleek inorde. Firewall uitgeschakeld voor de zekerheid opnieuw ingelogd inloggen ging goed maar kon weer pagina's niet vinden en maar één monitortje brandde. Wie kan me hiermee helpen of wat doe ik fout soms gaat hij een tijd goed en dan is het weer einde oefening. ik heb al: Firewall uitgeschakeld 3 nieuwe kabels geprobeert opnieuw alles geinstalleerd nieuwe driver voor Realtek geinstalleerd Bij die standalone heb ik alles op AUTO en op die laptop ook. Waar moet ik nog zoeken op die laptop zit een hotmail account en Messenger 6.0 geinstalleerd. Wie kan me helpen. Math
Link naar reactie
wat ik zelf heb gedaan is een router gekocht en die geinstalleerd en hier mijn kabelmodem op aangesloten en alles geinstalleerd het voordeel is dat de router als server werkt en dus niet de hoofd computer aan hoeft te staan als je met de laptop op het net wilt. ikzelf heb een wireless van sweex en die werkt prima ik weet niet of een router met een inbelverbinding ook werkt maar met kabel en asdl in ieder geval wel. ik weet ook niet of op de beide computers windows9X 2000 of xp staat maar met win 9x en xp heb ik hier ook problemen gehad dat ze niet willen samen werken misschien dat het daar aan ligt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...