Ga naar inhoud

Google verdwijnt Ilse verschijnt


anoniem

Aanbevolen berichten

Help! Ik gebruik www.startpagina.nl als mijn startpagina. Standaard staat hier Ilse als zoekmachine ingesteld. Deze heb ik gewijzigd in Google. Nu gebeurt het regelmatig dat na een herstart Ilse weer in beeld is, dit zonder enige foutmelding of aanwijzing. Heeft iemand een idee waarom Ilse zich steeds weer op de voorgrond plaatst? Ik moet dus regelmatig Google weer instellen als mijn zoekmachine.
Link naar reactie
[quote:c63abc9b12="FoXiERotjEknoR"]afhankelijk van welke browser je gebruikt ... bij IE staat het ergens bij internetopties/algemeen/ en dan tijdelijke map leegmaken .. bij mozillla tools/options/privacy ... crazybrowser heeft ook zo'n instelling in ze options staan[/quote:c63abc9b12] Ja, ok. Ik gebruik IE, daar kun je bij Extra, Internetopties, Tijdelijke internet bestanden, Cookies zowel de tijdelijke internet- als de cookies opruimen. Doe ik dus ook regelmatig, maar mijn vraag is: hoe kan ik de cookies opruimen en toch Google als zoekmachine behouden zonder het steeds opnieuw te moeten instellen. Ik zal toch wel niet de enige zijn die regelmatig de cookies opruimt? Ben benieuwd naar je antwoord.
Link naar reactie
ik gebruik voor dat soort dingen zelf de cookie manager in mijn firewall .. kan overigens met elke cookiemanager .. Je kan dan zien welke cookie door ilse wordt gebruikt, zodat je die steeds laat staan ... Je kan zowieso al aangeven, dat bv ilse altijd die cookie mag zetten, maar als je dan ff de naam bekijkt ervan, kun je die gewoon steeds niet verwijderen ... probeer eens te zoeken op bestanden met .txt ... Zou je vanzelf in je dit met je cookies moeten komen ... degeen die naar ilse verwijst ( of google) die moet je laten staan ...
Link naar reactie
[quote:aa69aa3691="FoXiERotjEknoR"]ik gebruik voor dat soort dingen zelf de cookie manager in mijn firewall .. kan overigens met elke cookiemanager .. Je kan dan zien welke cookie door ilse wordt gebruikt, zodat je die steeds laat staan ... Je kan zowieso al aangeven, dat bv ilse altijd die cookie mag zetten, maar als je dan ff de naam bekijkt ervan, kun je die gewoon steeds niet verwijderen ... probeer eens te zoeken op bestanden met .txt ... Zou je vanzelf in je dit met je cookies moeten komen ... degeen die naar ilse verwijst ( of google) die moet je laten staan ...[/quote:aa69aa3691] Had ik ook al bedacht, maar het vreemde geval doet zich voor:als ik (in XP) naar Documents en Settings\Gerard van Huffelen\Cookies ga dat daar als txt- bestand Startpaginga.nl en Ilse.nl staan, ongeacht welke zoekmachine ik aangevinkt heb. Ik had zelf ook gezocht naar Google met de bedoeling deze read only te maken. Leek mij een oplossing, maar helaas. Nog andere ideeën? Ik wacht in spanning af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...