Ga naar inhoud

favorieten beheer


Aanbevolen berichten

Kent iemand een programma dat favorieten beheert en integreert in IE ? Dus niet eeen apart programma zoals bijv: eBOOKMARK. De kwestie is dat ik wil surfen met IE6. IE6 stel ik van tevoren in op anoniem surfen. Als je vanuit een extern programma naar een website gaat kan dat niet meer dan ben je al te laat. Dus integratie in IE6 zoals SpamInspector integreert in OutlookWxpress
Link naar reactie
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar je kunt de favorieten exporteren naar een html-file: Bestand/Importeren-Exporteren. Zelf heb ik destijds dit toegepast omdat ik vond dat de favorieten in zijn huidige gedaante een beet onoverzichtelijk werd. Die html-pagina heb ik vervolgens bewerkt, hernoemd, en gebruik ik nu als opstartpagina voor IE6. Daarna de favorietenmap leeggemaakt. Werkt nog steeds naar tevredenheid, ik heb dan ook nooit de meerwaarde gezien van een gekocht geavanceerd programma dat in feite hetzelfde doet. Tegenwoordig met de grote HD's speelt het niet meer, maar destijds wel, het scheelde ook nog in ruimte, want elke favoriet was een kleine file in die map, en nam dus één cluster in beslag, zijnde 32 kB. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...