Ga naar inhoud

Google werkt niet en flushen ook niet.


Aanbevolen berichten

In mijn DNS zittten een paar verwijzigingsfouten, hierdoor werkt de pagina Google.com niet meer. Een veel geposte reactie op dit forum (en de standaardmanier in Windows) is het leegmaken van de DNS-cache met behulp van het commando ipconfig /flushdns. Op mijn thuismachine (Windows XP) werkt dit perfect. Op mijn laptop (Windows XP) die op verschillende netwerken gebruik (Novell, Windows) werkt dit commando niet. Ik gebruik voor Novell een draadverbinding en voor mijn thuisnetwerk een WIFI-kaartje. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft. De sites die thuis niet te bereiken zijn, zijn dat op het Novellnetwerk wel. Ik kan op de laptop het commando wel uitvoeren en hij geeft ook aan dat het geleegd is, maar met displaydns blijkt dat er niets veranderd is. Heeft iemand enig idee hoe ik de DNS-cache op de laptop wel leeg krijg?
Link naar reactie
Bedankt voor de hulp, mijn systeem vertoond inderdaad overeenkomsten met de beschijving op de virusalertpagina. Ik ben op dit moment aan het scannen en hoop dat ik het virus vindt. Anders kan ik het altijd nog handmatig verwijderen met behulp van de goede beschrijving op virusalert. Update --> de online virusscanner vond niets, na handmatige verwijdering van de verschillende registerkeys en de bestandjes is het probleem nu opgelost.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...