Ga naar inhoud

Explorer icoon wereldbol terug plaatsen


anoniem

Aanbevolen berichten

Eens was er een gratis e-mail account (myweb) en dat werd Wanadoo Ineens minder gratis en ook moeilijk je mail op te halen. :cry: Bij het overzetten van myweb naar Wanadoo zo dom geweest de handleiding van Wanadoo te gebruiken en hun software. :roll: Nu heb ik nog steeds ipv Microsoft werelbol icoon draaien, een verdraaide W van Wanadoo. Hoe kan je dit icoon de nek omdraaien :evil: En kan je ook een willekeurig icoon hiervoor gebruiken. systeem XP home met Explorer 6.0 sp2 kan iemand mij raad en daad geven thanxs
Link naar reactie
//Eclips, Ik geloof dat je het verkeerde icoontje bedoeld.... Myntema, doe het volgende: 1- Open regedit 2- Ga naar \\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar 3- Maak via Registry -> Export Registry een back-up van de "selected branch" 4- Verwijder de sleutels [b:1866d68363]BigBitmap[/b:1866d68363], [b:1866d68363]SmallBitmap[/b:1866d68363], [b:1866d68363]BrandBitmap[/b:1866d68363], en [b:1866d68363]SmBrandBitmap[/b:1866d68363] 5- Sluit regedit af Als het goed is heb je nu bij de volgende keer starten van IE weer het oude, vertrouwde wereldbolletje?? En daar kun je inderdaad een willekeurig iets van maken natuurlijk... Maar dat kan ik je niet zo uitleggen. Heb deze uitleg ook maar [url=http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Internet+Explorer+change+right+top+icon]gevonden via Google[/url]... :wink: Greetz!! P.S. Ik heb het hier net ff getest, en bij mij werkt het! Had toevallig ook nog een alternatief plaatje geinstalleerd staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...