anoniem Geplaatst: 25 augustus 2003 Delen Geplaatst: 25 augustus 2003 Eens was er een gratis e-mail account (myweb) en dat werd Wanadoo Ineens minder gratis en ook moeilijk je mail op te halen. :cry: Bij het overzetten van myweb naar Wanadoo zo dom geweest de handleiding van Wanadoo te gebruiken en hun software. :roll: Nu heb ik nog steeds ipv Microsoft werelbol icoon draaien, een verdraaide W van Wanadoo. Hoe kan je dit icoon de nek omdraaien :evil: En kan je ook een willekeurig icoon hiervoor gebruiken. systeem XP home met Explorer 6.0 sp2 kan iemand mij raad en daad geven thanxs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2003 rechter muisknop op het icoon, "eigenschappen", op "ander pictogram" klikken en eventueel nog "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" in het bovenste balkje zetten (als dat er nog niet staat). Dan het icoon aanklikken, 2x OK en klaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2003 //Eclips, Ik geloof dat je het verkeerde icoontje bedoeld.... Myntema, doe het volgende: 1- Open regedit 2- Ga naar \\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar 3- Maak via Registry -> Export Registry een back-up van de "selected branch" 4- Verwijder de sleutels [b:1866d68363]BigBitmap[/b:1866d68363], [b:1866d68363]SmallBitmap[/b:1866d68363], [b:1866d68363]BrandBitmap[/b:1866d68363], en [b:1866d68363]SmBrandBitmap[/b:1866d68363] 5- Sluit regedit af Als het goed is heb je nu bij de volgende keer starten van IE weer het oude, vertrouwde wereldbolletje?? En daar kun je inderdaad een willekeurig iets van maken natuurlijk... Maar dat kan ik je niet zo uitleggen. Heb deze uitleg ook maar [url=http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Internet+Explorer+change+right+top+icon]gevonden via Google[/url]... :wink: Greetz!! P.S. Ik heb het hier net ff getest, en bij mij werkt het! Had toevallig ook nog een alternatief plaatje geinstalleerd staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2003 inderdaad via regit procedure is het weg... maar alleen het oude bekende vlaggetje is er en niet de wereldbol many thanx to Wanadoo ik kreeg nog een tip, nooit zulk soort software gebruiken maar zelfstandig een inlog verbinding maken en niet de software wizard gebruiken van de bewuste provider Wanadoo of welke andere ook. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen