Ga naar inhoud

MSN profiel verwijderen, hoe?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het blijkt dus niet te kunnen. Heb MSN support ff een mailtje gestuurd. Dit was hun antwoord: Beste Roy, Bedankt dat je contact opneemt met MSN Ledenlijst. Het is helaas niet mogelijk om je MSN Ledenlijst profiel geheel te verwijderen. Je kan inderdaad alleen alle informatie in het profiel verwijderen. Onze excuses voor het ongemak.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik neem aan dat je het MSN Profiel bedoeld dat op members.msn.nl. Dit heb ik ook ooit eens gehad, maar nu niet meer. Ik heb destijds MSN gemaild met de vraag of ik hem kon verwijderen. Ze vertelden mij dat het kon en dat ik daarvoor het volgende moest doen: [quote:749a4dccc0] 1. ga eerst naar de pagina Je profiel bewerken Je opent deze pagina als volgt: ga naar de homepage van Ledenlijst (members.msn.nl) en klik op Je profiel bewerken. -of- Klik op Mijn profiel boven aan een willekeurige pagina en klik vervolgens op Deze pagina bewerken. 2. Klik op Verwijderen. Je moet eventueel omhoog of omlaag schuiven om deze optie te kunnen zien. 3. Op de pagina Je profiel verwijderen klik je op Profiel verwijderen. Nadat je je profiel hebt verwijderd, is geen informatie over je meer beschikbaar in Ledenlijst [/quote:749a4dccc0]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:68ba7a17a1="jweijde"]Wat je zou kunnen proberen is 30 + 90 dagen je hotmail-account niet te gebruiken, die wordt dan verwijderd (althans dat zeggen ze bij MSN :wink: ) Ik denk dat dan ook je profiel wordt verwijderd. Dat mag je toch aannemen. Maarja, je hotmailaccount ben je dan ook kwijt, en of dat nou de bedoeling is...[/quote:68ba7a17a1] Dat is dus idd niet de bedoeling. Maar hoogstwaarschijnlijk de enige mogelijkheid. Ik denk dat ik daarom maar alles gewoon op "Niet vrijgegeven" zet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...