Ga naar inhoud

Verbingdingsproblemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op m'n pc Windows XP en Office XP en internet via de kabel(chello)Als ik internet explorer, outlook express en kazza gebruik gaat alles goed. maar als ik met een ander programma internet op wil krijg ik geen verbinding.Maakt niet uit welk programma,of het nu microsoft outlook is of een mediaplayer of netscape. microsoft outlook neemt automatisch de instellingen van I.E.over dus dat zou gewoon moeten werken,maar helaas. wat doe ik verkeerd? B.V.D.Vince
Link naar reactie
Uhm, ja, uhm, als je iets meer zou vertellen over het systeem waar je mee werkt en wat je allemaal aan software (lees: firewalls!?) geinstalleerd hebt staan??? Op dit moment zou ik zeggen: Je trekt de stekker eruit voordat je Outlook opstart... :wink: Beetje vreemd trouwens dat Outlook de gegevens van IE overneemt... IE werkt middels het HTTP-protocoll en Outlook via POP3/SMTP... Misschien zit daar de fout, en moet je in Outlook eerst nog een account creeeren ofzow??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...