anoniem Geplaatst: 23 augustus 2003 Delen Geplaatst: 23 augustus 2003 Ik heb op m'n pc Windows XP en Office XP en internet via de kabel(chello)Als ik internet explorer, outlook express en kazza gebruik gaat alles goed. maar als ik met een ander programma internet op wil krijg ik geen verbinding.Maakt niet uit welk programma,of het nu microsoft outlook is of een mediaplayer of netscape. microsoft outlook neemt automatisch de instellingen van I.E.over dus dat zou gewoon moeten werken,maar helaas. wat doe ik verkeerd? B.V.D.Vince Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2003 Uhm, ja, uhm, als je iets meer zou vertellen over het systeem waar je mee werkt en wat je allemaal aan software (lees: firewalls!?) geinstalleerd hebt staan??? Op dit moment zou ik zeggen: Je trekt de stekker eruit voordat je Outlook opstart... :wink: Beetje vreemd trouwens dat Outlook de gegevens van IE overneemt... IE werkt middels het HTTP-protocoll en Outlook via POP3/SMTP... Misschien zit daar de fout, en moet je in Outlook eerst nog een account creeeren ofzow?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen