Ga naar inhoud

Data verkeer !!??


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Is er iemand die een (freeware)programma kent dat de hoeveelheid internet-data-verkeer logt of registreerd ? Ik heb het nodig om niet over de data-limiet, opgesteld door mn internet provider, heen te gaan. En middels zo`n programma lukt me dat waarschijnlijk wel. Ik heb al een paar keer de 'zoek' functie gebruikt, maar ik vind er niks over.. p.s. Of heeft iemand een ander idee om niet over de data-limiet heen te gaan...
Link naar reactie
[quote:5c03e77c21="HoOdLuM™"]tja...moet je eens tegen mn vriendin zeggen ! hehehe... :-?[/quote:5c03e77c21] Da's goed, geef je vriendin maar effe, dan zal ik haar wat zoete woordjes influisteren :P Heb je ADSL? Ik lees bij kabelfoon dat je een limiet hebt van 10GB per twee maanden (Dat is inderdaad wat krapjes). Daarboven is de meerprijs €7,50 per GB. Om je een idee te geven: ik zit zelf rond de 3 à 4GB p.m. Downloaden doe ik nauwelijks (af en toe een update-tje en 1 mp3 per jaar :D ). Tja, als je vriendin voortdurend al die mooie mannen zit te downloaden, kan het al gauw in de papieren lopen :P Overigens vind ik het een duur abonnement: €59,90 p.m. Heb je daarentegen het basis Kabel-abonnement, dan zit je op 2GB p.m. (Ouch... :roll: ). Enfin, ze hebben 7 verschillende soorten abonnementen, dus je kan het rijtje zelf afgaan. :wink: Overstappen op een wat duurder abonnement is dan het parool, of je neemt je vriendin wat vaker mee naar de bioscoop...
Link naar reactie
Het gaat om het Premium Extra abonnement, een kabel verbinding, met 30Gb p.m., wat opzich wel te doen is, toch ? Maar goed, je weet maar nooit !!! Overstappen op een duurder abonnementje is niet echt de bedoeling. Als ik kijk naar een abonnement met dezelfde snelheid van bijv. Planet Internet (ADSL) en zie dat dat maar 54 nog-wat-euro kost [b:5599e59a0d]zonder[/b:5599e59a0d] data-limiet dan vind ik dat nogal een verschil... Maar goed, moet je maar niet in zo`n gehucht gaan wonen hehehe... [size=9:5599e59a0d]Prijs- en tiepvauten voorbehouden ! 8) [/size:5599e59a0d]
Link naar reactie
nah ik heb zelf ook planet ... en ach je betaalt in mijn ogen teveel voor te weinig .... alhoewel het wel betrouwbaar is ... bij iets als cistron ( mocht dat mogelijk zijn ) kun je voor hetzelfde geld nog veel snellere abbo's nemen .... ik heb daar een tijd die 8 mb max gedoe gehad en het was FIJN HEEL ERG FIJN ... :oops: nu heb ik alleen nog maar planet dus :p
Link naar reactie
[quote:f91656b6ac="HoOdLuM™"]Het gaat om het Premium Extra abonnement, een kabel verbinding, met 30Gb p.m., wat opzich wel te doen is, toch ? [size=9:f91656b6ac]Prijs- en tiepvauten voorbehouden ! 8) [/size:f91656b6ac][/quote:f91656b6ac] Op http://www.kabelfoon.nl/ lees ik dat de datalimiet 30GB per TWEE maanden is (dus gemiddeld 15GB p.m.). Maar dan nog: als je geen gekke dingen doet, moet dat ruim voldoende zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...