Ga naar inhoud

Gratis FTP ruimte?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b9c38fcc84="M@XXER"]He, Ik heb een clansite. Nu wil ik er demos (filmpje dat je aan het spelen bent) opgaan zetten. Dit neemt ongeveer zo'n 30 mb per filmpje minimaal in. Dus ik zou zon'n 250 mb willen hebben om data op te zetten. Zijn er sites of bedrijven die deze ruimte weggeven in ruil voor een banner op de site ofziets dergelijks. M@XXER[/quote:b9c38fcc84] nee... zoeken naar grotere host....
Link naar reactie
Mss is deze hoster wat voor je: [url]www.freehu.com[/url]. Het geeft je 500mb en 10gig data transfer (dat heb je wel nodig als je een flimpje draai van 30mb) per maand. Het heeft een speciaal soort betalingssysteem, waarbij je elke maand je bij een site moet aanmelden oid. Maak dus een (hotmail)adres aan, om alle spam op te vangen. Zelf heb ik overigens nooit 'betaald', en toen ze de servers op de schop hadden genomen, mocht ik me niet meer aanmelden. (IP geblokt oid.) Jochem
Link naar reactie
[quote="XBL"]Mss is deze hoster wat voor je: [url]www.freehu.com[/url]. Het geeft je 500mb en 10gig data transfer (dat heb je wel nodig als je een flimpje draai van 30mb) per maand. Het heeft een speciaal soort betalingssysteem, waarbij je elke maand je bij een site moet aanmelden oid. Maak dus een (hotmail)adres aan, om alle spam op te vangen. Zelf heb ik overigens nooit 'betaald', en toen ze de servers op de schop hadden genomen, mocht ik me niet meer aanmelden. (IP geblokt oid.) Jochem[/quote] Weet je zeker dat het gratis is. Dadelijk als ik agree dat ik dadelijk 8 doller per maand moet lappen want dat staat erbij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...