Ga naar inhoud

hotmail wachtwoord kwijt en ook antwoord geheime vraag...


Aanbevolen berichten

Kreeg je een zinloze reactie(ne sorry wij kunnen je niet helpen)of heb je nog geen reactie gehad. zo dat het gevall is, Hoeveel dagen is het geleden dat je een mailtje naar msn hebt gestuurd? Ik had mn eerst ook een vraag en bij mij duurde het ongv 2 weeken voordat ik reactie kreeg. Of wil je gewoon iemands anders zn MSN gegevens hebben :roll:
Link naar reactie
[quote:27ce01d883="Cable guy"]Kreeg je een zinloze reactie(ne sorry wij kunnen je niet helpen)of heb je nog geen reactie gehad. zo dat het gevall is, Hoeveel dagen is het geleden dat je een mailtje naar msn hebt gestuurd? Ik had mn eerst ook een vraag en bij mij duurde het ongv 2 weeken voordat ik reactie kreeg. Of wil je gewoon iemands anders zn MSN gegevens hebben :roll:[/quote:27ce01d883] Ne het is mijn eigen msn. Ik heb em vd week gestuurd denk 2 dagen geleden. Maar was jij ook je ww kwijt dan? en hoe hebben ze dat bij jou geregeld?
Link naar reactie
[quote:b28a0b620c] Ne het is mijn eigen msn. Ik heb em vd week gestuurd denk 2 dagen geleden. Maar was jij ook je ww kwijt dan? en hoe hebben ze dat bij jou geregeld?[/quote:b28a0b620c] nee ik ben niet zo iemand die zn gegevens niet bewaard. Dat bericht ging over iets anders, wat weet ik niet meer is nl een jaar geleden of zo. probeer anders je eigen MSN te hacken met een hack progje(ik heb er wel eentju :lol: gewoon om het te proberen. als je een werkend email adres geeft van een andere service yahoo of zo kan ik het programmatju opsturen(als ik m kan vinden tem)
Link naar reactie
[quote:0190a358fe="Booster"][quote:0190a358fe="Ab Normaal"]Wat was de geheime vraag dan?[/quote:0190a358fe] Dat is geheim dus dat mag je niet weten Staat in MSN explorer niet toevallig "wachtwoord onthouden" aan? Dan kom je er toch nog in.[/quote:0190a358fe] Geheime vraag is niet geheim :-? Daar kan iedereen nl. zo achter komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...