Ga naar inhoud

Kan iemand me helpen dank je wel


Aanbevolen berichten

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'postmaster@XXXX.nl, Server: 'mail.XXX.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F wat is dit, sinds gisteren werkt mijn mail niet meer :( bedankt
Link naar reactie
[quote:2e9c0847b4="Driversr"]De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'postmaster@XXXX.nl, Server: 'mail.XXX.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F wat is dit[/quote:2e9c0847b4] Dát is nou een foutmelding... :wink: Even serieus: het zou kunnen dat je mailserver een storing heeft, dan ligt het niet aan jou... Heb je sinds gisteren iets veranderd aan je pc (iets geïnstalleerd, instelling veranderd), misschien ligt het daaraan. PS: Kies volgende keer een duidelijkere titel (mensen helpen is al het hoofddoel van dit forum...)
Link naar reactie
[quote:022baa0511="Driversr"] iemand een idee hoe ik dit verhelpt er zit post tussen die ik MOET lezen [/quote:022baa0511] Als het een storing op de mailserver van je provider is, heb je pech dan kan je er niks aan doen. Ligt het aan jouw PC dan kan je altijd nog proberen de mailbox te benaderen via de site van je provider, meestal bieden die wel een webmailoptie. Welliswaar geen oplossing voor de foutmelding, maar je kan tenminste bij die belangrijke mail.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...