Ga naar inhoud

msn messenger


anoniem

Aanbevolen berichten

NEEEEE dragstar .... :lol: Het werkt dus nog niet ... Ik zou je toch absoluut nog even aanraden om te kijken of het ook niet gaat werken met je firewall aan ... lijkt me niet onduidelijk waarom ... Je weet nu zowieso dat alles het doet, maar in het gunstigste geval kunnen we gewoon alles werkend krijgen en hoef jij je firewall niet uit te zetten... Welke windows en welke firewall gebruik je? Laten we daar eens mee beginnen ... Op de meeste firewalls is het namelijk heel makkelijk wat poorten open te zetten ... PS Ik heb het vaker gezegd in andere topics en fora ... Iemand die niet echt bijzonder veel van pc's afweet, die geen firewall en antivirus gebruikt, is in feite een gevaar voor het internet en vooral ook voor zijn eigen pc'tje. Dus wij willen je vast wel hartstikke graag helpen je cam te gebruiken terwijl je firewall aanstaat ... :wink:
Link naar reactie
Je heb em toch ook uitgezet? Dan moet er vast wel ergens staan hoe de firewall weet. Ik heb bijvoorbeeld rechtsonderin (naast de klok, heet daaro geloof ik systray) een icoontje staan van Zone Alarm. Dat is mijn fire wall. Waarschijnlijk heb jij ook in de systray een icoontje staan van je firewall en daar kan je dan wel zien hoe hij heet :). Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...