anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 hallo... ik heb eeb nieuwe pc alles werkt goed alleen met msn kan ik niet praten met microfoon en ook geen geluid ontvangen...(ligt dat mischien aan netmeeting)de testen voor de mic.en boxen zijn goed alleen de verbinding met andere chatter wil niet lukken... wie kan mij helpen!!!! vast bedankt voor de moeite groetjes dragstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Heb je soms een firewall draaien? Zo ja wijs dan de poorten in=5004 en uit=65535 toe aan msn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 dank je wel voor je snelle reaktie..maar zou jij ook de stappen kunnen vertellen hoe ik dit moet ondernemen.ik ben wat dat aangaat echt een leek, trouwens,mijn cam doet het wel..staat dat er los van ik hoor graag van je groetjes, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Uit je reactie merk ik dat je inderdaad met een firewall werkt. Laat even weten welke en met welke windows versie je werkt. Dan zijn er vast wel meer mensen die met je meedenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 nou het is gelukt hoor heb mijn firewall even uitgezet en toen werkte : het ik ben erg blij want een nieuwe pc en dan niet kunnen praten met een vriend is erg frustrerend ik wil je bedanken voor de hulp en mischien tot horens thnx.....dragstar :lol: Quote Link naar reactie