anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 hallo... ik heb eeb nieuwe pc alles werkt goed alleen met msn kan ik niet praten met microfoon en ook geen geluid ontvangen...(ligt dat mischien aan netmeeting)de testen voor de mic.en boxen zijn goed alleen de verbinding met andere chatter wil niet lukken... wie kan mij helpen!!!! vast bedankt voor de moeite groetjes dragstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Heb je soms een firewall draaien? Zo ja wijs dan de poorten in=5004 en uit=65535 toe aan msn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 dank je wel voor je snelle reaktie..maar zou jij ook de stappen kunnen vertellen hoe ik dit moet ondernemen.ik ben wat dat aangaat echt een leek, trouwens,mijn cam doet het wel..staat dat er los van ik hoor graag van je groetjes, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Uit je reactie merk ik dat je inderdaad met een firewall werkt. Laat even weten welke en met welke windows versie je werkt. Dan zijn er vast wel meer mensen die met je meedenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 nou het is gelukt hoor heb mijn firewall even uitgezet en toen werkte : het ik ben erg blij want een nieuwe pc en dan niet kunnen praten met een vriend is erg frustrerend ik wil je bedanken voor de hulp en mischien tot horens thnx.....dragstar :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 NEEEEE dragstar .... :lol: Het werkt dus nog niet ... Ik zou je toch absoluut nog even aanraden om te kijken of het ook niet gaat werken met je firewall aan ... lijkt me niet onduidelijk waarom ... Je weet nu zowieso dat alles het doet, maar in het gunstigste geval kunnen we gewoon alles werkend krijgen en hoef jij je firewall niet uit te zetten... Welke windows en welke firewall gebruik je? Laten we daar eens mee beginnen ... Op de meeste firewalls is het namelijk heel makkelijk wat poorten open te zetten ... PS Ik heb het vaker gezegd in andere topics en fora ... Iemand die niet echt bijzonder veel van pc's afweet, die geen firewall en antivirus gebruikt, is in feite een gevaar voor het internet en vooral ook voor zijn eigen pc'tje. Dus wij willen je vast wel hartstikke graag helpen je cam te gebruiken terwijl je firewall aanstaat ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 hallo foxierotjeknor, ik heb je bericht gelezen en dacht inderdaad dat ik het gevonden had mijn besturingssusteem is xp maar welke firewall ik heb zou ik je niet kunnen vertellen...hoe kan ik dat zien. ik hoor graag van je groetjes dragstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Je heb em toch ook uitgezet? Dan moet er vast wel ergens staan hoe de firewall weet. Ik heb bijvoorbeeld rechtsonderin (naast de klok, heet daaro geloof ik systray) een icoontje staan van Zone Alarm. Dat is mijn fire wall. Waarschijnlijk heb jij ook in de systray een icoontje staan van je firewall en daar kan je dan wel zien hoe hij heet :). Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 psies xbl ... Ik denk dat we beter kunnen beginnen waar en hoe jij je firewall hebt uitgezet dragstar ... Als jij kan neerzetten hoe jij hem hebt uitgezet weten wij vaak wel welke het is ... en dan vooral plaatjes en icoontjes beschrijven waar je op hebt gedrukt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen