Ga naar inhoud

Attachments ontvangen met Outlook Express 6.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort werk ik met het e-mailprogramma Outlook Express 6.0. Probleem daarbij is dat als er een attachment bij een ingekomen mailtje zit er altijd de mededeling verschijnt: "Outlook Express heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze e-mail ontoegankelijk gemaakt ……” Het attachment is vervolgens niet meer te openen. Dat gebeurt ook in gevallen waarin ik heel zeker weet dat het attachment volledig veilig is! Wie weet de oplossing om gewoon attachments te kunnen ontvangen/openen/gebruiken zonder dat ze standaard al ontoegankelijk worden gemaakt? :D Bedankt voor de reactie; probleem opgelost!! :P
Link naar reactie
in outlook express naar extra / opties / beveiliging hier het vinkje weghalen bij opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan voor de meeste bijlagen wil het hierom gaan je kan als je de bijlage vertrouwd het even uitzetten. en na opslaan het weer aanzetten, kan namelijkeen hoop plagerijen tegen houden. alleen .doc laat het zo'n beetje door de rest wordt tegen gehouden. ook de populaire .pdf files houdt het tegen. (wat nog geen virus heeft bevat zover ik weet) waar vb actief kan wezen is het goed dat het werkt. ook de macro uitvoerenden is het goed voor. (hier kom ik dus bij m$ word die door gelaten wordt) en dus ook virus gevoelig is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...