Ga naar inhoud

Internet bankieren


Aanbevolen berichten

hallo! Ik wilde gisteren beginnen met Internet Bankieren bij de rabobank. Tot nu toe altijd belegd via Internet en dat ging goed. Maar op de een of andere manier wil het niet lukken als ik mijn opdrachten wil 'uploaden'. Ik krijg onderin de pagina een klein geel waarschuwingsdriehokje dat, als ik dubbelklik, aangeeft "randomwin is leeg of geen object". De helpdesk gebeld, maar daar meenden ze dat het aan de pop-up killer lag. Deze uitgeschakeld, maar nog steeds hopeloos. Op advies van wederom de helpdesk alle programma's die op de achtergrond draaiden ook maar uitgeschakeld (tot en met de downloadmanager toe). Geen verbetering. Toch moet het volgens de helpdesk 'daar écht aan liggen.' Kan best wezen,maar ik geloof er geen snars meer van. Iemand enig idee, ik draai onder Windows XP home en heb een pentium 3 700 MHz (weet niet of dit er iets toe doet, maar voor alle zekerheid). DANK! Bert
Link naar reactie
Heb je al eens geprobeerd met een andere instelling van je beveiligingsniveau? Ik heb lang geleden (in 2001) ook zoiets gehad, en kreeg toen het volgende (wèl deskundige) advies van de Postbank: [i:0e34df0e9b]Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft met Internetbankieren. . . . . . . .(niet relevant) 3. Vervolgens klikt u op het tabblad 'Beveiliging' en zet u de internetbeveiliging op gemiddeld. Als u gebruik maakt van het besturingssysteem Windows '98 klikt u op de button 'Aangepast niveau'. U stelt de beveiliging op gemiddeld in. U klikt op de button 'Opnieuw instellen'. U geeft akkoord via de buttons 'Ja' en 'Ok'. Tot slot klikt u op de button 'Toepassen'. 4. Bij het tabblad 'Geavanceerd' herstelt u de standaardinstellingen door op de button 'Standaardinstellingen' te klikken.[/i:0e34df0e9b] Was toen nog gebaseerd op IE5, IE6 ziet er wat anders uit, maar de strekking is wel dezelfde lijkt me. Bij mij werkte het nadien naar tevredenheid. Zou het hier aan kunnen liggen? Jan de Boer
Link naar reactie
bert, -heb je al eens in de log van je popup-killer gekeken? -ik gebruik killafing als popukiller, en kan wel rabobankieren -een popupkiler uitzetten heeft weinig zin als je hebt ingesteld dat de popupkiller moet starten als je aan het surfen bent. -en als je die javascript foutmelding niet laat weergeven? Herman
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er eindelijk achter wat het is, nl. een soort meervoudig zoekprogramma voor Internet. Het draait kennelijk toch automatisch mee in de achtergrond, zonder dat het in de Tasklist verschijnt. Het heet Etcetera. Na verwijdering doet het Internetbankieren het weer naar behoren. De pop-up killer gaf geen last. Groeten, Bert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...