Ga naar inhoud

poorten openen


Aanbevolen berichten

ik wil voor een voice programma deze poorten openen maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet ik kom wel bij mijn modem pagina. ik heb een alcatel speedtouch 510 ethernet modem. 47624 - Outbound, Initial Connection - TCP 2300 tot 2400 - Inbound/Outbound Session Communications - TCP 2300 tot 2400 - Inbound/Outbound Session Communications - UDP alvast bedankt..
Link naar reactie
Sommige programma's hebben een bepaald bereik van poorten nodig (zoals jouw programma dus...) Het is inderdaad gekkenwerk om alle poorten van 2300 t/m 2400 open te zetten, maar als je het programma wilt gebruiken zit er niks anders op... Bij MSN messenger is het nog erger, als je daar videoconversaties wil hebben, moeten alle poorten tussen ongeveer 5000 en ongeveer 16000 (!) open staan... Bij sommige modems kun je idd een bereik aangeven van welke poorten je open wilt zetten, maar bij deze helaas niet... :(
Link naar reactie
Trouwens kan ik geen ander ip adress krijgen dan die 10.0.0.x ik wil mijnj egen ip terug want misschien is dat het probleem wel en hoe moet dat dan want ik heb geen idee waar ik moet kijken op de modem pagina. o en kunnen jullie mij dan ook vertellen hoe ik die firewall uit die modem krijg( ik denk dat die er in zit)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...