Ga naar inhoud

alweer een probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

ik wil een voice programma gebuiken om met vrienden te ouwehoeren terwijl ik een spel speel wanner ik op msn gamingzone in het spel zit dan wil het programma niet starten (kan geen server op de aangegeven adres vinden) en wanneeer het programma is gestart dan kan ik het spel niet starten. (geen error) ik speel mechwarrior mercenaries het voiceprogramma is Battlecom. het Ziet er naar uit dat mijn modem(alcatel speedtouch 510) geen 2 verbindingen aankan of heb ik dat verkeerd?
Link naar reactie
Het kan ook zijn dat je bepaalde poorten open moet gooien (vanwege de NAT-functionaliteit van je modem). Misschien staat in de helpfunctie van de programma's welke poorten hij nodig heeft, anders misschien via google... Dan moet je via de instellingen van je modem (volgens mij kom je daar door in je browser 10.0.0.138 als adres op te geven (proxy moet dan uitstaan!!)) de poorten opengooien, door naar advanced - nat te gaan... Ik hoor wel of het lukt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...