Ga naar inhoud

internet probleem


Aanbevolen berichten

[quote:502561f76f="Metallica"][quote:502561f76f="TonKlein"]Daarna de (hopelijk) bijgeleverde uninstaller gebruiken om hem te verwijderen.[/quote:502561f76f] LOL. Ik hou het wel op Total Uninstall. [/quote:502561f76f] Ja, maar nee: Als er nog bestanden van dat programma op de schijf staan (en die zijn er, anders zou hij die foutmelding niet krijgen) zullen die door Total Uninstall dus niet geregistreerd worden als wijzigingen, en vervolgens dus ook niet verwijderd. Enfin, we zien wel...
Link naar reactie
[quote:af99106b7d="TonKlein"]Je mag ze me mailen, maar ik weet niet of het gaat helpen. Het lijkt er namelijk op of ie by TG midden in een install is blijven zitten. Heeft ie overigens de inhoud van zijn User Name\Local Settings\Temp folder al helemaal gewist?[/quote:af99106b7d] Logs komen eraan. Temp leeggooien is een heel goed plan.
Link naar reactie
:oops: en ik maar denken dattie opstartte met gewoon die pagina ... terrorgamer weet je toevallig nog waar je die instalellende hebt opgelopen ... wordt nu toch wel beetje benieuwd... /edit : hmm voortaan toch maar de hele naam in google inklopperen... het is een idd shareware spel van cyberpunk ... Dus misschien zou het idd wel makkelijk zijn om de update en of het hele spel nog eens te installen ... en komt tie dan nog niet in je software tevoorschijn .... probeer eens progje REGCLEANER ... en dan alles wat met cyberpunk te maken heeft verwijderen ( LET WEL OP DAN ) die ziet bij mij in het software gedeelte altijd heel wat meer geinstalleerde dingen dat dat ding van windhoos ...
Link naar reactie
[quote:44d19f42db="TonKlein"]Ik moet toch echt eens een aparte testmachine aanschaffen. Af en toe maak ik eerst even een image en installeer de hele dag alleen maar rotzooi, maar een aparte rommel-machine zou toch handig zijn om even vlug iets te testen.[/quote:44d19f42db] Mijn testmachine is een Pentium MMX met 2 Gig schijfje met ME geinstalleerd. Dat heeft ook zo zijn beperkingen. Als ik tien popups krijg crasht´ie meestal al. :)
Link naar reactie
Volgens je log zit er wel een uninstaller bij: [quote:5df72a364d][b:5df72a364d]HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{5FA9411B-9A11-4B26-840F-6043003C9FFC}[/b:5df72a364d] (+)(REG WAARDE) AuthorizedCDFPrefix = '' (+)(REG WAARDE) Comments = '' (+)(REG WAARDE) Contact = '' (+)(REG WAARDE) DisplayName = 'Virtual Woman Millennium Edition Beta .93' (+)(REG WAARDE) DisplayVersion = '0.9.3.0' (+)(REG WAARDE) EstimatedSize = 23932 (+)(REG WAARDE) HelpLink = '' (+)(REG WAARDE) HelpTelephone = '' (+)(REG WAARDE) InstallDate = '20030706' (+)(REG WAARDE) InstallLocation = '' (+)(REG WAARDE) InstallSource = 'G:\MANEGE (KIJK UIT)\' (+)(REG WAARDE) Language = 0 (+)(REG WAARDE) ModifyPath = MsiExec.exe /I{5FA9411B-9A11-4B26-840F-6043003C9FFC}. (+)(REG WAARDE) Publisher = 'CyberPunk Software' (+)(REG WAARDE) Readme = '' (+)(REG WAARDE) Size = '' (+)(REG WAARDE) UninstallString = MsiExec.exe /I{5FA9411B-9A11-4B26-840F-6043003C9FFC}. (+)(REG WAARDE) URLInfoAbout = '' (+)(REG WAARDE) URLUpdateInfo = '' (+)(REG WAARDE) Version = 589827 (+)(REG WAARDE) VersionMajor = 0 (+)(REG WAARDE) VersionMinor = 9 (+)(REG WAARDE) WindowsInstaller = 1[/quote:5df72a364d] Je hoort hem dus wel in Add/Remove Programs terug te vinden. Ik zou dan ook zowiezo aanraden het programma er even overheen te gooien. Dat kan het tenslotte niet erger maken... Wellichgt is ie dan te verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...