Ga naar inhoud

Site online zetten bij Cute FTP


Aanbevolen berichten

Kan niemand mij hier mee helpen want ben er nog niet uit! :roll: COMMAND:> FEAT 500 FEAT command not understood. STATUS:> This site doesn't support the 'features' command. COMMAND:> REST 100 350 Restarting at 100. Send STOR or RETR to initiate transfer. STATUS:> This site can resume broken downloads. COMMAND:> TYPE A 200 Type set to A. COMMAND:> PORT 00000000000000000 200 PORT command successful. COMMAND:> LIST 150 Data connection to 0000000000000 STATUS:> Accepting connection: 00000000000000. 226 ASCII Transfer complete. COMMAND:> PWD 257 "/" is current directory STATUS:> Transfer complete. STATUS:> Getting listing "/euh"... COMMAND:> TYPE A 200 Type set to A. COMMAND:> CWD /euh 250 directory changed to /euh COMMAND:> PWD 257 "/euh" is current directory COMMAND:> PORT 000000000000000 200 PORT command successful. COMMAND:> LIST 150 Data connection to 00000000000000 STATUS:> Accepting connection: 0000000000000000. 226 ASCII Transfer complete. COMMAND:> PWD 257 "/euh" is current directory STATUS:> Transfer complete. En nu????
Link naar reactie
Ik zie dat je zonnet gebruik, daarbij moet je geloof ik je client op passive zetten. Ik weet niet hoe het met Cute FTP moet (heb het wel een tijdje gehad, maar werkte voor mijn gevoel te traag). Dat je em voor zonnet op passive moet zetten is heel iritant, want andere ftp servers willen echter weer dat je neit op passive sta. Jochem PS: zie ook even [url=http://zonnet.nl/helpdesk/new/]deze link[/url] dan bij overigen > homepage, misschien handig? EDIT: Ik moet wat beter lezen. Ik zie dat je (volgens mij) gewoon ben verbonden. Nu kan je toch de bestanden gewoon overzetten? Je kan ze nu heen en weer slepen tussen de 2 vensters (je eigen computer, en de externe computer (zonnet).
Link naar reactie
Dat is het stomme, alles staat links en rechts enz maar hij komt niet online. Zo staat ie online, net eventjes, ik ga wat veranderen omdat een link niet werkt, ik zet hem er opnieuw op maar weeeeer doet ie niks. Ik heb trouwens cute ftp pro. Maar bij die andere ging ie ook niet online. Alles bij zonnet heb ik ook gelezen en doe alles "goed" maar niks hoor. Vage boel! COMMAND:> REST 0 350 Restarting at 0. Send STOR or RETR to initiate transfer dat zegt ie ook af en toe maar kan niet vinden wat dat inhoudt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...