Ga naar inhoud

Downloaden lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo forumgebruikers, ik zit met een probleem. Ik kan ove rheel internet alles downloaden wat ik wil. Behalve op 1 site. Ik heb daar altijd kunnen downloaden maar nu opeens niet meer. Je kan daar files downloaden die je opent met een speciaal programma, het heeft met de gitaar te maken. Als ik wil downloaden op die site krijg ik de volgende melding: [color=red:26c0e3412d]"C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Temporary Internet Files\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\89M7O5IJ\Darkane%20-%20Calamitas_Third[1].gp3" Het pad bestaat niet. Controleer het pad en probeer het opnieuw.[/color:26c0e3412d] de site is: [url=http://www.mysongbook.com/] Ik heb XP met IE 6.0 Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik snap er helemaal niks van
Link naar reactie
Koene schreef :[quote:0f41cff079]is dit niet een beetje illegaal? [/quote:0f41cff079] Wat voor illegaals dan :roll: Metalmaniac : waarschijnlijk zet het progje een temp. weg in die map welke hij nu niet kan vinden , installeer het progje opnieuw en kijk eens in de map temp internet file's of hij er nu in staat. Meestal bij tijdelijke bestanden worden deze automatisch terug gezet als ze uit de map verwijderd zijn, dit zal bij jou niet het geval zijn. suc6 Jac.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...