Ga naar inhoud

internet


Aanbevolen berichten

[b:c73881f3ed]E-mails ontvangen in een netwerk.[/b:c73881f3ed] Ik heb twee pc die via een Hup met elkaar vorebonden zijn. Op beide PC kan ik interneten via de kabel die op een van de pc binnenkomt. De netwerk verbinding werkt ook prima. Ik kan via mijn provider meerdere E-mail adressen krijgen, ik heb er nu twee, maar het probleem is dat ze beide op één Pc binnen komen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de e-mails voor mij op de ene Pc binnenkomen en de andere E-mails op de andere PC. Beide pc hebben Windows XP-pro.
Link naar reactie
Waarschijnlijk heb je van je provider een alias gekregen en geen nieuwe box. Een alias is een adres die naar dezelfde box verwijst als je andere mailadres. Je kunt het zien als een persoon met 2 namen eigenlijk. Hij zal op beide namen reageren :) Dit zou je probleem verklaren. Die hub e.d heeft er allemaal niks mee te maken...
Link naar reactie
In Outlook Express kun je met berichtregels bepalen welke mails je op een computer binnenhaalt en welke niet. Selecteer bij 'als de regel AAN bepaalde personen bevat' één van beide e-mailadressen. Als actie kies je voor 'niet van de server downloaden'. Op de andere pc die je hetzelfde maar dan selecteer je het andere e-mailadres.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...