Ga naar inhoud

Ik wil mijn ip adres wijzigen


Aanbevolen berichten

sorry hoor ... no offence ... MAAR tmfweb is 1 van de chats die zo achtelijk veel toelaten ... dat als je daar gebanned wordt... je het gewoon FOKKING verdiend heb .... Is het in jouw ogen niet terecht... via mail de ops dat zeggen .... ik zou zeggen zit je tijd uit en leer ervan .... Evt kun je natuurlijk alle topics hierover afgaan ... ik heb er genoeg over verteld .... beetje googlen erbij .... En dan een enorm klein beetje eigen fantasie en leergierigheid en het zal je lukken .... Maar ga niet hiero verw8en dat wij jou gaan helpen om verder te klieren op een sjet .... ( is dat niet zo ... tell it 2 the proper ops ... on tmf web ) not 2 us
Link naar reactie
[quote:3f0b083453="Wiep Corbier"][quote:3f0b083453]Ik chat altijd bij tmf chatbox, maar ze hebben me ip adres geblokt. Ik denk dat ik wat verkeerds had gezegt, maar weten jullie wat voor programma ofso je moet downloaduh om het te veranderen of anders.[/quote:3f0b083453] Bel je provider. Zij regelen ip's.[/quote:3f0b083453] Of een paar dagen je modem uitzetten (als je dhcp hebt tenminste) en hopen dat je dan een ander IP krijgt toegewezen ;)
Link naar reactie
Hij wil antwoord op z'n vraag en de helft van de reacties heeft ie vrij weinig. Als iemand wil weten hoe hij een ISO moet branden die hij gedownload heeft springen we er toch ook niet meteen bovenop met de gedachte dat het wel eens een illegaal stukje software kan zijn. Maargoed ontopic: Ik heb ergens in een of ander computertijdschrift een stukje gezien over een programmaatje voor het 'annoniem surfen', die zou je IP adres 'faken'. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk werkt maar het valt te proberen. Nu kan ik dat tijdschrift alleen zo snel niet vinden maar dat vind ik nog wel. Misschien moet je ff googlen naar zoiets.
Link naar reactie
[quote:f370252fa5="Boerke87"]Hij wil antwoord op z'n vraag en de helft van de reacties heeft ie vrij weinig. Als iemand wil weten hoe hij een ISO moet branden die hij gedownload heeft springen we er toch ook niet meteen bovenop met de gedachte dat het wel eens een illegaal stukje software kan zijn. [/quote:f370252fa5] Als iemand vraagt hoe die de ISO van bv. Vice City moet branden gaat er ook een slotje op. Bovendien vind ik gebruik van illegale software wat anders dan het omzeilen van een ban. Hoe zou jij het vinden als personen die hier een ban hebben omdat ze er een zooitje van maken met behulp van een ander forum weer lekker verder kunnen onder een andere username?
Link naar reactie
Dat komt omdat ze bij tmfweb ( en zowat overal ) ook wel weten dat als ze mensen te lang bannen ze nie meer trug komen .... Je moet het bv al echt zo enorm erg maken wil je een K-line ( serverkill ) krijgen van langer dan een week ... Maar goed je zal ze de kost moeten geven die op perm kill staan .... overigens werken zowat al die 'anoniem surfen' sites zonder activex en java .... wat je weer voor zowat alle webbased sjets nodig hebt ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...