Ga naar inhoud

Kleine rode kruisjes waar een plaatje hoort te staan op een


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds kort heb ik "last" van kleine rode kruisjes op de plaats waar op een website eigenlijk een plaatje hoort te staan. Waarschijnlijk is dit een instelling in mijn browser IE 6.0.2800.1106.xpsp2 of van mijn Norton Firewall 6.0.2.25, maar ik kan het niet vinden. Iemand enig idee wat dit zijn kan en hoe ik het oplos? BVD Marc
Link naar reactie
Is dit het geval op een bepaalde site of bij alle andere sites ook? In het eerste geval kloppen de verwijzingen op de site dan waarschijnlijk niet, in het tweede geval kun je proberen in IE 6 via: Extra > Internet opties > Geavanceerd, onder het kopje multimedia het item Afbeeldingen weergeven aan te vinken. Succes.
Link naar reactie
Hoi, Ik heb IE6 alles behalve de bovenste functie aanstaan bij multiemedia, dat wil zeggen alle hebben een vinkje behalven de bovenste functie. Ik heb het bij heel veel sites. In Norton Personal Firewall kan ik die functie niet ontdekken die jij bedoelt. Als ik op Options klik krijg ik een keuze tussen de Firewall en Antivirus. Als ik dan op Firewall klik heb ik keuze uit Algemeen, Liveupdate, firewall, webcontent en email, maar niet de keuze met stopbordjes waar jij het over hebt. Kun jij mij iets meer vertellen?
Link naar reactie
volgens mij bedoelttie dat je bij je options/firewall/ en dan webcontent en dan daar de betreffende site opzoeken en daar dan kijken bij adblocking en die voor die site wat meer toe laten geven .... je kunt ook gewoon de adblocking uitzetten van norton .... echter zie je dan wel meer reclame zou de logische conclusie moeten zijn ... :o het kan ook zijn dat je je active x en of java wat te strak hebt gezet ... Dat kun je oplossen door bij pers. firewall en dan configure te kiezen... en dan daar op custom level te kiezen .... Daar kun je instellen hoe en wat je met je active x en java applets wil doen ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6e167620a7="Stock-Tipper"]Hoi, Sinds kort heb ik "last" van kleine rode kruisjes op de plaats waar op een website eigenlijk een plaatje hoort te staan. Waarschijnlijk is dit een instelling in mijn browser IE 6.0.2800.1106.xpsp2 of van mijn Norton Firewall 6.0.2.25, maar ik kan het niet vinden. Iemand enig idee wat dit zijn kan en hoe ik het oplos? BVD Marc[/quote:6e167620a7] Hoi Stock - Tipper, heb jij nog last van die rode kruisjes of is het probleem inmiddels opgelost. Zo ja, hoe heb je dat dan gedaan? Ik vraag het even omdat ik op sommige pagina's ook van die kruisjes tegenkomt, nooit geweten hoe ik dat moet oplossen.
Link naar reactie
Ja, nog een idee: Als je zelf niets hebt gewijzigd aan de instellingen van Explorer (Extra / Internet-opties / Geavanceerd), probeer dan het hele Temp Internet gedoe, compleet met Cookies, eens opnieuw op te bouwen. Wie weet geeft dit resultaat. Zie hiervoor mijn commentaar in de topic "Temp Internet....." welke bij deze "in de buurt" staat...... Kwaad kan 't nooit! Groet, Ton
Link naar reactie
Met "opnieuw opbouwen" bedoel ik het verwijderen van de hele map Temp Internet Files, compleet met onderliggende structuur en bovendien de "Cookies" map. Na een herstart wordt alles opnieuw "opgebouwd" (met name de 2 index.dat files) en ben je er zeker van dat er geen "rommel" meer aanwezig is. Dit moet onder "puur" DOS (opstartdiskette). Ik hoop dat je eruit komt als je dat stukje leest in die andere thread.... Ik geef geen garantie dat dit je probleem oplost, maar 't kan echt geen kwaad om het te proberen (5 min. werk)! Groet, Ton
Link naar reactie
Bedankt voor deze tip. Ik ga het meteen proberen. Bij het zoeken ontdek ik een aantal Hosts files. WSHosts.dll = Dit file hoort bij WS_FTP PRO. Laat ik dus maar staan. Dan is er een Hosts en een IMHosts beide staan in windows\system32\drivers\etc de eerste is een File extentie (wist niet dat dat ook kon) en de tweede is een SAM file (ken ik eerlijk gezegd ook niet). Dan is er nog een hosts (weer met extentie file) in iets dat heet second stage. Die second stage lijkt geen directory en ik heb geen enkel idee waar dit te vinden en wat daarvan de impact is. Moet ik ze allemaal, behalve die WSHosts, verwijderen?
Link naar reactie
je kunt ze allemaal verwijderen. behalve IMhosts. als je toevallig kazaa hebt en hij werkt niet meer daardoor. kun je bij: www.kazaalite.tk onder downloads een hosts dummie weghalen. tis een bestandje die doet denken dat er een host aanwezig is. maar er niet is. als je nog vragen hebt,mail dan even. sukses. ps: bij mij staat er nu alleen 1 hosts file en dat is IMhosts. en het werkt perfect.
Link naar reactie
[quote:2b52eaa6b1="Stock-Tipper"]Hoi, Sinds kort heb ik "last" van kleine rode kruisjes op de plaats waar op een website eigenlijk een plaatje hoort te staan. Waarschijnlijk is dit een instelling in mijn browser IE 6.0.2800.1106.xpsp2 of van mijn Norton Firewall 6.0.2.25, maar ik kan het niet vinden. Iemand enig idee wat dit zijn kan en hoe ik het oplos? BVD Marc[/quote:2b52eaa6b1] Hoi Stock-Tipper, Heb je al een oplossing gevonden voor die rode kruisjes en zo ja......laat het me dan a.u.b. weten. Ik heb nl. ook last van die vervelende rode kruisjes. Groetjes en bedankt,
Link naar reactie
Volgens mij hebben jullie het over die kleine bewegende advertentie's die aangeleverd worden door www.netdirect.nl W.s. staat deze site ergens in het register als ongewenst/geblocked. Als je in de startknop kiest voor uitvoeren en daarin typt: regedit, dan kies je boven in bij bewerken voor zoeken, typ daar weer netdirect en laat hem zoeken. Kom je de sleutel in het register tegen dan kun je die verwijderen. Kies na de eerste keer nog eens voor F3 en laat hen zo verder zoeken tot je de melding krijgt dat het is voltooid. Start de PC opnieuw op en het moet verholpen zijn. Succes ! Gr. Theo
Link naar reactie
[quote:311db80d31="jubaband"]Volgens mij hebben jullie het over die kleine bewegende advertentie's die aangeleverd worden door www.netdirect.nl W.s. staat deze site ergens in het register als ongewenst/geblocked. Als je in de startknop kiest voor uitvoeren en daarin typt: regedit, dan kies je boven in bij bewerken voor zoeken, typ daar weer netdirect en laat hem zoeken. Kom je de sleutel in het register tegen dan kun je die verwijderen. Kies na de eerste keer nog eens voor F3 en laat hen zo verder zoeken tot je de melding krijgt dat het is voltooid. Start de PC opnieuw op en het moet verholpen zijn. Succes ! Gr. Theo[/quote:311db80d31] Helaas, ik heb het zojuist geprobeerd. De rode kruisjes zijn er nog steeds. Nog enige suggesties? Bedankt in ieder geval. Groetjes,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...