Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik een ongewenste toolbar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al sinds lang de Google toolbar ingesteld als standaard zoekmachine, maar nu komt steeds sinds vandaag (13 februari), als ik Internet Exploirer aanklik een of andere imbeciele mystartsearch zoekmachine tevoorschijn.Hoe krijg ik dat teringding weg? Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Graag hulp.
Link naar reactie
http://computertotaal.nl/internet-thuis/in-11-stappen-de-bezem-door-je-browser-63378 . De instructie hoe je de ongewenste toolbar kan verwijderen. . Mocht dat niet helpen of is handmatig net effe te ingewikkeld.....dan is er nog deze mogelijkheid, met een (gratis) tooltje AdwCleaner. . Volg wel de aanwijzingen op, anders is het middel erger dan de kwaal, oké dan...... . https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ . Download AdwCleaner naar je bureaublad . Start AdwCleaner.exe door met de rechter muisknop op AdwCleaner.exe te klikken en selecteer Als Administrator uitvoeren. . Met AdwCleaner ga je nu scannen op adware, reclame, popups en toolbars, browser helper objects of extensies in de browsers Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox. . Dit ga je doen door op de knop Scan te klikken. Door op Scan te klikken gaat AdwCleaner eerst opsommen wat er aan ongewenste reclame is geïnstalleerd tegen je favoriete browser. Na de scan kan je door het uitvinken van een gevonden item het betreffende item uitsluiten van het verwijder proces. Bijvoorbeeld een mp3 bestand van een torrent site, die onterecht als verdacht wordt gezien, maar over het algemeen is dat wat hij vindt, foute software...... . Na de scan....... De browsers Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox zijn nu gescand op enige vorm van ongewenste adware e.d. Als je geen items wenst te ontsluiten van het verwijder proces kan je de browser(s) nu gaan opschonen door op de knop Clean te drukken. . Hierna moet je nog een aantal keer op OK te klikken en zal de computer worden herstart. Na de herstart zal in Windows 7 en in Windows 8 een logbestand openen met het volledige detectie en verwijder proces van AdwCleaner. Let wel in Windows 8 dien je eerst naar de Desktop modus over te schakelen om het logbestand AdwCleaner te zien. Dit doet u door op Windows toets + D te tikken op uw toetsenbord. . Oja, die toolbars komen meestal op je computer bij het downloaden, van gratis software, dat is verder wel oké, maar let, bij dergelijke site's voordat je de download start, goed op, of er behalve die éne app, die je wilt gaan downloaden, geen (ongevraagde) extra's staan aangevinkt, eventueel bij die extra's het vinkje weg klikken......
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...