Ga naar inhoud

verbinding niet automatisch verbreken


Aanbevolen berichten

holaatjes mensen, ik download nog wel eens wat snachts... maar de laatste tijd valt steeds binnen een half uur nadat ik weg ben mijn verbinding uit,hoewel ik wel aangegeven heb dat ik automatisch verbreken niet wil toestaan .... en ik heb wel zo'n connection keep alive die ik aan kan zetten maar die gaat max 2 uur door .... hoe kan dit zo opeens, vroegr liet ik hele nachten mijn pc downen en had ik sochtends nog gewoon verbinding .... nu steeds binnen een half uur niets doen zeg maar valt tie weg ....
Link naar reactie
Gebruik voor het downloaden 's nachts Go!Zilla of Getright. Als de verbinding dan verbroken wordt dan bellen deze progjes gewoon weer opnieuw in. Want het kan ook voorkomen dat de verbinding verbroken wordt door de server, niks aan de hand deze progjes bellen gewoon opnieuw in. Dan kan jij met een gerust hart gaan slapen terwijl deze progjes al het zware werk voor je doen. :wink:
Link naar reactie
hehe thnx huismeester, maar als jij me dan kan uitleggen hoe ik die voor een download op irc kan gebruiken .... :( ik gebruik zelf voor de gewone DAP, vond ik toch wat lekkerder in interface dan get right en sneller dan gozilla! al is die echt al jaren geleden voor me ... nah het is ook zo dat als ik bv DAP gebruik de verbinding niet uitgaat ... ik denk dat het puur is doordat er verder niets gebeurd op de pc aan activiteit ... en het zware werk komt pas als ze er zijn :lol: , dan moet je ze uitpakken en nog eens uitpakken en dan moet je vaak ook nog eens de iso uitelkaar trekken en extracten ... en dan hopen dat je de goeie codecs hebt .... beantwoord dat jou vraag spiderned :wink: nah uiteraard allemaal vrijgegevn filmpjes en freeware ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...