Ga naar inhoud

cache leeggooien, maar hoe?


Aanbevolen berichten

Ik ben nu nogal bezig met via stylesheets een website aan te passen. Als ik echter online wil checken onthoudt "hij" steeds de laatst gebruikte stylesheet, of ik nu de tijdelijke internetbestanden weggooi of niet, en met cookies of zonder cookies, ik weet het ook niet meer. Meestal is het de dag erop weer goed en pakt hij de nieuwe stylesheet weer op. Hoe los ik dit sneller op?
Link naar reactie
hoe gooi je die bestanden weg? via je internetopties? ik denk dat je meer succes zal hebben als je bv iets als [url=http://www.webattack.com/get/omniprivacy.shtml] omniquad my privacy [/url] die wist nl ook je windows gebruikerssporen en je internet resten wat beter .... zou dat nog niet werken ... ik gebruik norton systemworks om echt alle restjes weg te halen, maar jah die mag je natuurlijk niet zomaar downloaden ... die moet je kopen :p
Link naar reactie
Helaas, Vernieuwen werkt in dit geval niet. Hier had ik al eens over gehoord dat dit een probleem is. Vernieuwen werkt maar even namelijk. Bezoek je even een andere pagina en ga je dan weer terug naar diegene die je net vernieuwt had, hops, is die weer terug naar zijn vorige stylesheet. Moet je dus toch weer op vernieuwen drukken. Mijn browser staat al ingesteld op telkens vernieuwen bij elk bezoek aan een pagina, maar dit werkt dus niet bij stylesheets en trouwens ook slecht bij gebruik van flashbestanden. In beide gevallen wordt de inhoud van een html-pagina wél vernieuwd, maar niet de flash en niet de stylesheet :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...