Ga naar inhoud

shoutcast en zonealarm


Aanbevolen berichten

Ik probeer een shoutcast server op te zetten en dat lukt, als ik mijn firewall uit heb want wanneer ik zonealarm heb ingeschakelt kan niemand connecten, ik heb shoutcast bij zonealarm (PRO) toegang gegeven tot ALLE poorten en protocols en hij werkt nog niet als melding bij shoutcast krijg ik Cannot see your station/computer en dat komt dus omdat de firewall aan staat. Weet iemand hier een oplossing voor behalve de firewall de hele tijd uit te zetten??? P.S. Ik ben ervaren met shoutcast en ik weet echt zeker dat alle instellingen daar goed zijn
Link naar reactie
ik had dat ook steeds met ZA en al had ik puur voor dat shoutkast gezorgd dat die alles mocht doen ... werken deed het pas als alles uit stond ... :x ..... of als ik ZA op default lek als mandje zette ... maar zo gauw als dat voor welk progje dan ook iets omhoog ging deed shoutkast het niet meer Later met andere fw's psies hetzelfde gedaan en toen werkte het wel :o
Link naar reactie
het is nu opgelost door simpelweg de shoutcast server uit de opstart te halen en die pas te starten wanneer zonealarm volledig is opgestart, daarnaast kan [url]http://www.radiotoolbox.com/online_tools/cantheygetin.php[/url] zeker een goede hulp zijn. Ik draai zo' beetje alles: surf anders maar ff naar [url]www.n-r-g-hitradio.nl.tt[/url] p.s. ik ben wel 13 :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...