Ga naar inhoud

Pops weg is ook iMesh/KaZaA weg!!!


Aanbevolen berichten

sjah wrom gebruik je dan ook imesh?? je ziet dan zelf dat de spioneertroep die het bevat, zo erg geintegreerd is dat het zonder niet werkt ... nu kunnen ze noch makkelijker zien wat jij allemaal voor illegaals download dmv de spyware op je pc .... maar zonder die spyware kun je die illegale zooi niet eens downen ... :evil: misschien toch maar eens aan K++ of minimaal een kazaa lite gaan denken dan? persoonlijk vind ik het nu ook niet echt een goed id om spyware te laten cleanen terwijl je volop downs hebt lopen ... maar werkt het bij imesh niet zoals bij kazaa dan ?? gewoon de half afgemaakte files ff bewaren en terugzetten in je shared folder? Ach ga gewoon over op irc ... lmao ... geen spyware, echte downs, snelheden en overal allemaal aardige mensen om mee te sjetteren :lol:
Link naar reactie
Van imesh is ook een lite-versie beschikbaar zonder sspyware, ff zoeken in google op "download imesh lite" oid. In de originele versie zit een beveiliging die de boel blokkeerd, als je de spyware verwijderd. De lite-versie is de enige oplossing. Die lite-versies maken vaak gebruik van een fake-bestand om die beveiliging te foppen, dus mocht spybot in de lite-versie ook spyware vinden, niet verwijderen want dat is het fake-bestand.
Link naar reactie
de standaar imesh en kazaa bestaan vooral uit spyware tijdens install van deze proggies kan je wat wegvinken de rest zit vast aan je programma dus moet je dat niet verwijderen. dl kazaa_lite imesh lite heb ik nog niet gevonden maar tijdens verwijderen van normale imesh is mijn windows doen gegaan www.kazaalite.nl
Link naar reactie
Maakt dat progamma dan geen back-up van je verwijderde items zodat je in het geval van progamma's die niet meer werken na verwijderen je de verwijderde items weer kan terug zetten.(en zodoende de betreffende progamma's weer werken ?) En dan proberen te achterhalen welke items je dus niet moet verwijderen en die dan in een soort van ignore list plaatsen.(ik gebruik Ad-aware 6.0)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...