Ga naar inhoud

anonymous proxy server in combinatie mxstream mogelijk?


Aanbevolen berichten

je kan idd gewoon proxy servers gebruiken...het is immers gewoon een normale i-net verbinding (alleen het verschilt met kabal natuurlijk). Ik gebruik ook wel eens een proxy server, alleen zijn de meeste niet zo snel dus als je gewoon gaat surfen is het niet zo verstandig een proxy server te gebruiken.
Link naar reactie
Okee bedankt, dan kan ik nu gaan zoeken naar proxy servers. En dat ze traag zijn ik weet het. Ik heb nog 1 laatste vraag. Mijn internet verloopt via een router. Daar zitten 3 computers op aangesloten. Kan ik ook dan ook alleen mij pc via een proxy server laten lopen doordat in te stellen via Windows? Of kan ik het alleen instellen voor alle PCs tegelijk omdat ik een router heb? (dus via de firmware van de router instellen) mvg, Roy
Link naar reactie
Okee bedankt voor de info. Waar kan ik het beste op internet gaan zoeken naar anonymous proxy servers? Ik weet als ik met een zoekmachine zoek naar anonymous proxy servers, dat ik veel vind. Maar zijn er enkele bekende sites. die bekend staan goede proxy servers te hebben? Zoja, wat zijn de URL's? mvg, Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...