Ga naar inhoud

dochterpagina's


Aanbevolen berichten

grinnik net zoals zo'n rooie kater uit jan jans en de kinderen :p je kunt op de site van microsoft bij het download center internet explorer downloaden .... je kunt ook ff googlen op internet explorer download ... ik denk trouwens dat dat niets op zal lossen ( behalve als je in je wanhoop flink hebt lopen verwijderen :p ) er is namelijk bekent dat van startpagina en co, firewalls en adblocking progjes er moeite mee hebben ... op de site van symantec staat het voor norton firewall heel mooi uitgelegd het komt erop neer dat je voor startpagina en dochters een rule aan moet maken zodat zij wel reclame ( wat geen reclame is ) mogen tonen ... je kunt natuurlijk ook gewoon je ad-blocking uitzetten ...maar die heb je niet voor niets .... en je windhoos legaliteit maakt daar verder niets op uit ... dat is alleen ( soms ) als je een ongeldige ( of later ongeldig bevonden door MS ) key hebt gebruikt .... dan wil je sp1 update gaan mekkeren ... maar je kunt in dat download center ook gewoon alle updates los ophalen zonder update te gebruiken ... dus das nie zo'n probleem ( behalve sp1 dan )
Link naar reactie
als het goed is, komt de oplossing er vanzelf te staan. [url=http://html.pagina.nl]klik[/url], bij mij kwam het toen rechtsboven te staan. heeft met norton of iets dergelijks te maken, waarschijnlijk. iets staat er bij de instellingen te "zwaar" ingesteld. (enne, een "je-weet-wel versie heeft hier niets mee te maken, en kijk een beetje uit met zoiets hier te zeggen, want dat wordt niet echt geaccepteerd...)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
kijk eens bij je internet restricties. te vinden onder: internet opties/inhoud/internetrestricties/instellingen. vuldaar een wachtwoord in, en doe de schuifers allemaal naar rechts. kijk ook even bij algemeen en vink de eerste aan. zorg dat je internet restricties op uitgeschakeld staat. ik had namelijk het zelfde probleem..daarmee was het opgelost. start je explorer wel even opnieuw op. sukses..
Link naar reactie
[quote:219888e9bc="jafolkers"] Wel Engelstalige taakbalken ipv de Nederlandse die ik had. [/quote:219888e9bc] Dit komt doordat je waarschijnlijk de Engelstalige versie van IE 6 hebt gedownload en geinstalleerd. Wanneer je het download van de site van Microsoft kan je aangeven in welke taal je wil dus zelfs in het chinees :lol: :P
Link naar reactie
probeer dit eens. extra/internet opties/privacy klik geavanceerd. vink het volgende aan, automatishe cookie-verwerking opheffen[aanvinken. directe cookies[accepteren]aanvinken. en indirecte cookies[acceptere]aanvinken. cookies per sessie altijd toestaan[aanvinken. je moet eens kijken als je een site opend. of er onder ook een klein stop bordje bij komt staan klik daar dan op en verander daar deze website of alle websites toestaan. sukses.
Link naar reactie
Hallo, De internetopties heb ik al zo staan als je me adviseerd. Als ik de dochterpagina's open komt er geen stopbordje maar staat er links onder een geel driehoekje met een uitroepteken erin en gereed, maar met fouten op pagina en even later staat er alleen maar gereed met die uitroepteken in het gele driehoekje. Alle websites al zijn toegestaan. Janny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...