Ga naar inhoud

Waarschuwing voor de irc mensuh onderons


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, Ik wilde toch ff iets over irc en voornamelijk mirc kwijt. Mensen die dit regelmatig gebruiken, zeker op de buitenlandse servers, zullen tegenwoordig steeds vaker prive berichtjes krijgen die beginnen met STOP SPAM use this command en dan //write $decode..... OF tegenwoordig zie ik ze ook veel met Wanna Download the matrix?...use this command.... Uiteraard trappen wij daar helemaal niet in, voorbijgegaan aan het feit dat het downloaden van dematrix illegaal is..., dit is dus gewoon een virus/worm. Die werkt volgens het $decode en $encode principe van de scripttaal gebruikt voor mirc & co . IK zie steeds meer mensen die dus dat commando gewoon klakkeloos over knippen en plakken en zo dus zichzelf besmetten... Jouw script gaat dan vrolijk anderen spammen.... :evil: Mocht je dit toevallig toch gedaan hebben en vraag je je af wrom je steeds wordt gebanned of niet maar heb je het gewoon gedaan? probeer op dalnet naar het #nohack channel te gaan ... die gasten zullen je helpen om het weg te halen... Overigens is het vrij simpel weg te halen met de info van www.nohack.net Dit is gewoon een oud mirc commando in een nieuw jasje gestoken, maar ik zie nu zoveel mensen die ervoor zijn gevallen dat ik het toch ff kwijt wilde... :o :o :o :o :o :o :o soms kijk je je ogen uit :p
Link naar reactie
hey vanaf vanmorgen vroeg weer ruim 30 keer .... je lacht je dood, want sommigen spammennu dubbel, 1 pb met de matrix en 1 tje met stop spam ... die hele regel is gewoon puur dezelfde en ze plakken het gewoon over he ... Door dat soort mensen sta ik soms hele dagen in een queue ... :evil:
Link naar reactie
niet??? nah tot nu toe is het voor mij al jarenhet beste medium ... hiermee heb ik altijd als 1 van de eerste, zeker als je zelf served, de goeie progjes, films en games uit de kast getrokken ... uiteraard altijd freeware :wink: vroeger had ik nog hele lijsten met servers en kanalen die voor mij het betere werk hadden, zeg maar ... inmiddels is dat dankzij ircspy en co nie meer nodig .... nadeel daarvan is dat iedere idioot nu opeens op die servers komt. daarom hoort niemand hiero mijn "geheime" rustige serverlijst... 8) ze zijn er nl nog wel Daarbij samenhangend dus veel meer vulnerabilities en wormpJES( /load -rs, gewoon unloaden), omdat die simpele zielen die nix weten dat dus gewoon overplakken en het ergste w8rijen van ellenlang ... maar goed, tis tenminste allemaal echt, compleet, virusvrij ( alleen bij officiele bots, niet fserve, dus hou je avtje maar gewoon aan :p ) Geen gezeur zoals met kazaa en co ... dat je er 10 moet gaan downen en hopen dat je er 4 helemaal binen kan krijgen en dat er dan misschien 1 echte naamdekkende versie bij is ... het enige wat er bij mij in de buurt kwam was D++, maar goed ik heb geen zin meer om 50 gigh materiaal op me HD's te hebben staan ... en daar moest ik ook vaak superlang w8en ... . Sommige betaalde nieuwsgroepen waren kwalitatief en kwantitatief hetzelfde, maar jah .... betalen en dat van die dames en paarden .... ik gebruik meerdere scripts, 1tje om te downen, voor freeware enzo , die ontvangt geen pbtjes, overigens wel /ctcp en /msg die heb je gewoon nodig .... kan op zich ook weer makkelijk aan, je weet maar nooit dan heb ik er nog eentje om puur te chatten, waar ik altijd chat ... just 4 fun met talkers en popups enzo ... dan heb ik er nog wat voor op eigen servers om oorlogje te spelen... boys wil be boys 8) wat heeft jouw voorkeur dan nook?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
nou maar ik was er ook in getrapt. ik kreeg de hele tijd van die berichten, en ik werd er goed gek van, en toen d8 ik van nou vooruit, misschien helpt het. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH de domste fout die ik kon maken blijkt nu dus!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Toch in ieder geval bedankt. P.S. het helpt voor geen meter, die nospam ding, want dan zeggen een heleboel lui van HEE je bent besmet met een worm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...