Ga naar inhoud

@home email doet het niet, ik weet de instellingen ook niet


Aanbevolen berichten

mensen, Ik zit hier bij een vriend, en die heeft problemen met zijn email in outlook express van @home Ik kan de instellingen op internet niet vinden, en het boekje is weg. Ik krijg deze foutmelding als ik probeer email te verzenden of te ontvangen: De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F instellingen: email account: @home ingaande mail: mail uitgaande mail: mail gebruikersnaam:Rhoogland Wachtwoord: ******* (is wel goed) voor de rest geen gekke vakjes ingeschakeld Ik hoop dat iemand me kan helpen, ids
Link naar reactie
Bij ingaande/uitgaande mail moet je de naam van de servers invullen. Dit is meestal iets in de trend van: uitgaand: mail.provider.nl ingaand: pop.provider.nl Kijk eens bij de [url=http://help.home.nl/instellingen]help[/url] op de @home-site (daar heb ik als niet-@homegebruiker geen toegang toe). Anders ff bellen/(web)mailen met de helpdesk voor de juiste info.
Link naar reactie
[quote:87e05357e5="PS"]Bij ingaande/uitgaande mail moet je de naam van de servers invullen. Dit is meestal iets in de trend van: uitgaand: mail.provider.nl ingaand: pop.provider.nl [/quote:87e05357e5]En bij @home is dat gewoon [i:87e05357e5]mail[/i:87e05357e5], dus dat is in ieder geval wel goed. Kan zijn dat mailserver het weer even niet doet.
Link naar reactie
[quote:0561ce5d0c]En bij @home is dat gewoon mail[/quote:0561ce5d0c] Dat hangt er van af of je achter een router hangt. In dat geval moet je bij beide servers invullen: mail.home.nl Verder mis ik in de verstrekte gegevens nog de computernaam die je van @home hebt gekregen. Ook die moet natuurlijk goed ingevuld zijn. Suc6. Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...