anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Delen Geplaatst: 9 april 2003 mensen, Ik zit hier bij een vriend, en die heeft problemen met zijn email in outlook express van @home Ik kan de instellingen op internet niet vinden, en het boekje is weg. Ik krijg deze foutmelding als ik probeer email te verzenden of te ontvangen: De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F instellingen: email account: @home ingaande mail: mail uitgaande mail: mail gebruikersnaam:Rhoogland Wachtwoord: ******* (is wel goed) voor de rest geen gekke vakjes ingeschakeld Ik hoop dat iemand me kan helpen, ids Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 Bij ingaande/uitgaande mail moet je de naam van de servers invullen. Dit is meestal iets in de trend van: uitgaand: mail.provider.nl ingaand: pop.provider.nl Kijk eens bij de [url=http://help.home.nl/instellingen]help[/url] op de @home-site (daar heb ik als niet-@homegebruiker geen toegang toe). Anders ff bellen/(web)mailen met de helpdesk voor de juiste info. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 [quote:87e05357e5="PS"]Bij ingaande/uitgaande mail moet je de naam van de servers invullen. Dit is meestal iets in de trend van: uitgaand: mail.provider.nl ingaand: pop.provider.nl [/quote:87e05357e5]En bij @home is dat gewoon [i:87e05357e5]mail[/i:87e05357e5], dus dat is in ieder geval wel goed. Kan zijn dat mailserver het weer even niet doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 [quote:0561ce5d0c]En bij @home is dat gewoon mail[/quote:0561ce5d0c] Dat hangt er van af of je achter een router hangt. In dat geval moet je bij beide servers invullen: mail.home.nl Verder mis ik in de verstrekte gegevens nog de computernaam die je van @home hebt gekregen. Ook die moet natuurlijk goed ingevuld zijn. Suc6. Martin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2003 bedankt, het is al gelukt het probleem was dat mail.home.nl bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen