Ga naar inhoud

[FTP]Kan map niet openen/verwijderen (550:Permission denied)


Aanbevolen berichten

Ik heb een PHP script op mijn site (UNIX) gedraaid. Dit script heeft een map gemaakt waar ik geen toegang tot heb. Dit script wil ik nu verwijderen, maar ik krijg die ene beveiligde map niet weg. Als ik de map wil openen dan krijg ik de melding: "550: Permission denied". Hieronder staat de map waar het om gaat. De ene map kan ik wel verwijderen en de andere niet. [code:1:2a6b69a63a]drwxr-xr-x 2 733 users 6 Apr 4 12:11 deze map kan ik wel verwijderen drwxrwx--- 2 15 11 46 Mar 31 13:42 deze map kan ik niet verwijderen[/code:1:2a6b69a63a] Hoe kom ik nou van die map af? Ik gebruik WS_FTP.
Link naar reactie
Nee, ik ben siteadmin. Maar die site is gehost en ik kan toch slecht voor ieder dingetje, als er weer eens zo'n map word gemaakt, de helpdesk van de hosting-provider gaan bellen? Kan het niet door een ander PHP scriptje worden verwijderd. Want als er een script is dat het heeft gemaakt, dan moet er toch ook een zijn die het weer kan verwijderen? Of niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...