Ga naar inhoud

Een WWW.xxx.COM verkrijgen


Aanbevolen berichten

nou nou, je hebt zeker ver gezocht :o wat dacht je van http://domeinnaam.pagina.nl/ een .nl domein kun je ook zelf registreren, maar volgens mij is het nog steeds het handigste om het via een bedrijf te laten doen. bijv: www.netground.nl, kost me 15 euro per jaar. er zijn heel veel bedrijven die zo'n service aanbieden, maar kijk wel uit! het domein wordt dan van dat bedrijf, en die "lenen" het zeg maar aan jou. maar bij een fatsoenlijk geregistreerd nederalnds bedrijf, zul je echt geen problemen krijgen.
Link naar reactie
Neem gewoon contact op met een webspace provider, huur daar je ruimte en laat hem ook de domeinnaam registreren. Dan ben je van alle gedonder af. Een .com domein is het eenvoudigste, worden verder geen eisen aan gesteld. Een .nl domein is onlangs wat eenvoudiger geworden, maar er zitten toch nog steeds allerlei haken en ogen aan.
Link naar reactie
Bedankt voor de informatie! :D Nu heb ik een begin. Nu lijkt me Ground Net wat betaling betreft uitstekend, maar een beetje webruimte was aangenaamder geweest. DeHeeg biedt het aan, maar me wel wat aardig centen gaat kosten. Verder zijn ze best wel strikt met hun voorwaardens, of hoef ik me hiervan niet teveel aan te trekken? Ik ga middels verder zoeken naar een meest geschikte webhosting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...